srijeda, 30. studenoga 2016.

Na današnji dan smo rođeni devojka i ja i pritom živimo zajedno. Jutros se ona u 6 sprema za posao, ja spavam…



Na današnji dan smo rođeni devojka i ja i pritom živimo zajedno. Jutros se ona u 6 sprema za posao, ja spavam… Odjednom osetim da me drma i zove i kaže:”VIDIII !”

Ja pokušavam da otvorim oči i vidim samo neki štapić a ona kez od uveta do uveta i kaže “Pozitivan je, srećan ti rođendan” i trese se od sreće 😀 Ljudi moji najlepši rođendanski poklon IKADA!!!

1 komentar:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imala problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI od AGBAZARA TEMPLE, što mi pomaže da bacim čaroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti čaroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Neću vam više govoriti o meni, nego ću samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. Agbarzara TEMPLE kroz ove detalje;
    ( agbazara@gmail.com ) ili ga nazovite na uslugu Whatsapp: +2348104102662

    OdgovoriIzbriši