srijeda, 30. studenoga 2016.

ISPOVEST – SINOC SEDIMO ZENA I JA NA KAUCU GLEDAMO TV PROGRAM, VEĆ NEKO VREME SMO BEZ SE*A TO MI BILO SUMNJIVO USTAJE SA KAUCA REKLA DA IDE DA SE OKUPA, MEDJUTIM




Sinoc sedimo zena i ja na kaucu gledamo TV program, već neko vreme smo bez se*a to mi bilo sumnjivo ustaje sa kauca rekla da ide da se okupa, medjutim ostavila telefon na kaucu gde je sedela usao sam na facebook listam poruke nema nista, medjutim usao sam u arhivu i nadjem poruke sumnjivog sadrzaja, pisala sa nekim Markom i razmenjivala hot slike, (slike nisu preuzete sa interneta), listam poruke i shvatim da se moja zena sa njim tajno j**e.

 Pogledam datum kad se sa njim videla a tog dana rekla da ide ko prijateljice da seje brasno. Sacekam zenu da izadje iz kupatila krenem da je lagano ispitujem kako bilo kod prijateljice vec shvatim da je bila zacudjena od tih pitanja, laze ona da je pomagala prijateljici. Cutim ja i slusam lazi svoje zene kad nisam mogao da izdrzim vise zalepim joj samarcinu rekoh joj sve znam nisam od juce, telefon si ustavila na kaucu vidjas se sa nekim Markom. Ako zelis da se vidjas sa njim ja se razvodim. Spakovala se bez reci i otisla. Sva sreca pa nema dece sa njom.

Izvor: ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar