srijeda, 27. rujna 2017.

ALBANSKO ČUDO OD KOLAČA!




Iako ima mnogo “uvezenih” vrsta kolača i slatka, Albanci su ipak, vjerni tradiciji i tradicionalnim jelima. Mnogo je imitacija trileće ali u većini slučajeva, sačuvan je originalni recept …
Trileća je neophodno albansko slatko prazničnih, ali i svakodnevnih menija koje se prema riječima Trindafile Nuellari, bivše slastičarke iz Tirane, veoma lahko spravlja, javlja Anadolu Agency (AA).
Iako ima mnogo “uvezenih” vrsta kolača i slatka, Albanci su ipak, vjerni tradiciji i tradicionalnim jelima. Mnogo je imitacija trileće, ali u većini slučajeva, sačuvan je orginalni recept.
Upravo zbog toga što se lako pravi, prave je svi, kako amateri tako i profesionalni kuhari pa se tako može naći kako u kućama domaćica, tako i u poznatim slastičarnama.


U razgovoru za Anadolu Agency (AA) Nuellari je kazala da je ona u početku ovaj kolač pravila prvo samo za svoje ukućane, a kasnije je to postao glavni prihod njene porodice.
Nakon što je ponudila ekipu AA trilećom, Nuelleari je dala i recept za ovo slatko čudo.
“Potrebne namirnice su: jaja, šećer, brašno i tri vrste mlijeka (mlijeko u prahu, svježe mlijeko i slatka pavlaka). Prvo odvajamo bjelanca od žumanaca. Nakon što umutimo bjelanca, u to dodamo šećer.
Omjer za jaja, brašno i šećer su: jedno jaje, jedna kašika brašna i jedna kašika šećera. Mjere se mogu mijenjati prema ukusu ili veličini tepsije. Sve se namirnice pomješaju i na kraju se doda žumance, te peče 30 minuta na 160 stepeni. Nakon toga izvadimo kolač iz rerne i nakon što se malo ohladi, dodajemo tri vrste mlijeka. Na kraju dodajemo karamelu na vrh”, naglasila je Nuellari.
Ona dodaje da je karamela neizostavan dio ovog kolača. Trileće se pravi obično prilikom praznika, ali i svečanosti, svadbi…
Gradovi poznati po slastičarnama u kojima se pravi vrhunska trileća su Drač, Vlora, Fier i Skadar.


Broj komentara: 17:

  1. Zdravo,
    Ovo je da informiše javnost da je gospođa Victoria Salgado, ugledni privatni zajmodavac otvorila je finansijsku priliku za sve koji trebaju bilo kakvu finansijsku pomoć. Da li vam je potreban kredit? Da li vam je potreban hitan novac da biste rešili hitan problem? Ili vam je potreban kredit da biste očistili svoje dugove ili finansirali svoj projekat? Da li su vas odbile banke i druge finansijske agencije? Ne tražite više jer je to vaša šansa da ostvarite svoje snove. Nudimo brze i pouzdane korisničke kredite po kamatnim stopama od 2% prema ljudima, kompanijama i društvima bez obzira na državljanstvo klijenata ili kreditnu istoriju. Naši uslovi su jasni i vrlo razumljivi.
    Nije potrebno provjeriti kredit, 100% garantovano.

    Pošaljite nam e-mail na: (victoriasalgadoloanfirm@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. GONZALEZ ANDRES LOAN !!!

      Pozdrav, Ovo je obavijestiti javnost da je gospodin Gonzalez Andres, privatni kreditni zajmodavac koji je otvorio financijsku priliku svima koji trebaju bilo kakvu financijsku pomoć. Dajemo zajam po kamatnoj stopi od 2% pojedincima, tvrtkama i tvrtkama pod uvjetima i uvjetima jasnim i razumljivim. Javite nam se danas e-poštom na: (gonzalezandresloan@gmail.com)

      Hvala;
      Gonzalez Andres

      Izbriši
  2. zajam! zajam!! zajam!!!
    Tražite uglednu i akreditiranu privatnu tvrtku koja nudi kredite za životnu priliku. Nudimo sve vrste kredita na vrlo brz i jednostavan način, osobni zajmovi, auto krediti, hipotekarni zajmovi, studentski krediti, poslovni krediti, investicijski zajmovi, konsolidacija duga i još mnogo toga. Jeste li odbili banke i druge financijske institucije? Trebate li kredit za konsolidaciju ili hipoteku? Nemoj više izgledati kao da smo ovdje kako bismo sve svoje financijske probleme učinili stvarom iz prošlosti. Mi posuđujemo sredstva pojedincima i tvrtkama kojima je potrebna financijska pomoć po stopi od 2%. Nije potreban broj socijalnog osiguranja i nije potrebna provjera kredita, 100% zajamčeno. Želim koristiti ovaj medij kako bismo vas obavijestili da pružamo pouzdanu i pomoćnu pomoć i rado ćemo vam ponuditi zajam.
    Pošaljite nam e-mail na: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) kako biste se prijavili za kredit

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala




    OdgovoriIzbriši
  4. Trebate li 100% financija? Ja mogu servisirati vaše financijske potrebe s manje isplativim problemom, zbog čega vas financiramo za samo 2%. Bez obzira na vaše okolnosti, samozaposlene, umirovljenike, loše kreditne sposobnosti, mogli bismo vam pomoći. Fleksibilna otplata od 2 do 20 godina. Kontaktirajte nas na: gonzalezandresloan@gmail.com

    Prijavite se sada za sve vrste kredita i hitno uzmite novac!

    * Imenovanja u iznosu od 1.000 eura do 50.000.000,00 eura
    * Nudimo sve vrste valuta
    * Kamatna stopa je 2%
    * Odaberite između 1 i 40 godina otplate.
    * Odaberite između mjesečnog i godišnjeg plana otplate.
    * Uvjeti i uvjeti fleksibilnosti kredita.

    zahtjevi:
    Kopija putovnice, stranica za vizu, originalni bankovni izvadak od 3 mjeseca, originalni certifikat o plaći ili 3 mjesečne uplate, Nacionalni ID.

    Kontaktirajte nas za više pojedinosti:
    Gonzalez Andres Financijska tvrtka
    Email-gonzalezandresloan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Štrajk glagola [kami melakukannya dengan sempurna]
    Kami menawarkan berbagai laanan keuangan Vis-a-vis: Perencanaan Bisnis, Komersial i Pengembangan Keuangan, Uređena i Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman refinancing Rumah dengan bunga rendah untro perorangan, baseahaan i badan hukum dll .. .....
    conta cepat
    WhatsApp: [+ 44] 7480 729811
    ☎ .............: [+ 44] 7480 729811
    e_mail .. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Anda juga dapat mengunjungi salah satu dari kami
    situs web medija sosial za lebih jelasnya

    https://twitter.com/ISKANDARLESTAR2 [twitter.com]
    https://iskandarlestari.wordpress.com/ [wordpress]
    https://www.facebook.com/iskandar.lesteri.7 [facebook]
    http://iskandarlestariloansfirm.blogspot.com/ [blogspot]
    https://www.instagram.com/iskandar_lestari_loan_firm/ [instagram]

    Potpisan:
    Upravljanje.
    Lijepi Pozdrav.
    Status: ISKANDAR LESTARI POSLOVNO DRUŠTVO
    © Copyright Grupa Iskandar Lenders 2019

    OdgovoriIzbriši
  6. Štrajk glagola [kami melakukannya dengan sempurna]
    Kami menawarkan berbagai laanan keuangan Vis-a-vis: Perencanaan Bisnis, Komersial i Pengembangan Keuangan, Uređena i Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman refinancing Rumah dengan bunga rendah untro perorangan, baseahaan i badan hukum dll .. .....
    conta cepat
    WhatsApp: [+ 44] 7480 729811
    ☎ .............: [+ 44] 7480 729811
    e_mail .. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Anda juga dapat mengunjungi salah satu dari kami
    situs web medija sosial za lebih jelasnya

    https://twitter.com/ISKANDARLESTAR2 [twitter.com]
    https://iskandarlestari.wordpress.com/ [wordpress]
    https://www.facebook.com/iskandar.lesteri.7 [facebook]
    http://iskandarlestariloansfirm.blogspot.com/ [blogspot]
    https://www.instagram.com/iskandar_lestari_loan_firm/ [instagram]

    Potpisan:
    Upravljanje.
    Lijepi Pozdrav.
    Status: ISKANDAR LESTARI POSLOVNO DRUŠTVO
    © Copyright Grupa Iskandar Lenders 2019

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    Kontaktirajte putem aplikacije WhatsApp: +16014560144
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  8. Поздрав свима!
    Ја сам Маја, тренутно живим у Сомбору, Србија. Тренутно сам удовица са двоје деце и заглавила сам у финансијској ситуацији у септембру и требало ми је да рефинансирам и платим рачуне. Покушао сам тражити кредите од различитих кредитних фирми, приватних и корпоративних, али никад са успехом, а већина банака ми је одбила кредит. Али како би Бог то имао, мене је у задругу увео човек Божји, приватни зајмодавац који ми је дао зајам од 90.000 евра и данас сам власник предузећа, а моја деца тренутно добро напредују, ако морате контактирати било коју фирму у вези са осигурањем зајма без обезбеђења, без чека, без су-потписника са само 2% каматне стопе и бољим плановима отплате и распоредом, контактирајте господина Дантеа Паола путем е-маила: dantecooperativehelp@hotmail.com Он не зна да то радим, али сад сам пресрећан и одлучио сам да људи више знају о њему, а исто тако желим да га Бог више благослови. Можете га контактирати путем е-маила: dantecooperativehelp@hotmail.com за брзи разговор на цхату или вхатсапп / +35677926593

    Хвала
    Маја

    OdgovoriIzbriši
  9. Добар дан свима, Мари Алаоуи По имену из Србије, Београд. Желим да се захвалим и захвалим госпођици Сусан Јамес Лоан Цомпани што ми је понудила кредит за куповину моје куће са ниском каматном стопом. Желим да јој се захвалим што ми је дала овај кредит од 74.000,00 УСД. Моји пријатељи којима су потребни зајмови за различите сврхе, саветујем вам да контактирате госпођицу Сузан Џејмс Лоан Цомпани за зајам уместо да паднете у руке преварантима на мрежи. Данас сам срећна због госпођице Сузан Џејмс Лоан Цомпани. Дакле, ако желите брзу позајмицу, можете контактирати њихов е-маил: susanjamesloanfirml07@gmail.com или веб локацију:https://susanjamesloanfirm6.wixsite.com/mysite

    OdgovoriIzbriši
  10. Svjedočanstvo o načinu primanja kredita od 2% (Frank Loans Services) k.frankloans@gmail.com

    Bez rezerve preporučujem suradnju s Frank Loan Services ako kupujete hipoteku za kuću. Razgovarao sam sa mnogim brokerima dok sam kupovao svoj hipotekarni kredit putem interneta. Od prvog kontakta mogao bih reći da je tip osobe kojoj mogu vjerovati da mi pomogne da donesem najbolju odluku za mene i moju porodicu. Oni nude i kratke i dugoročne rokove pozajmica u roku od 1-30 godina, sa ili bez kolaterala, ali bez provjere kredita, a njihove usluge su brze, pouzdane i pouzdane, jer sam ih testirao i imao povjerenje za razliku od drugih kompanija. E-pošta: k.frankloans@gmail.com

    Njihove usluge uključuju zajmove za refinanciranje, zajmove za kamione, zajmove za obrazovanje, studentske zajmove, lične zajmove, zajmove za automobile, zajmove za konsolidaciju dugova, poslovne zajmove, osigurani i neosigurani zajam, hipotekarni zajam, zajmove za stanovanje, kontaktirajte ih danas za dodatne upite putem e-pošte. : k.frankloans@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav svima,

    Dobrodošli u budućnost! Financiranje je jednostavno uz Patricia Kingsman kreditnu tvrtku.

    Jeste li tražili mogućnosti financiranja za svoje nove poslovne planove, Tražite li kredit za proširenje postojećeg poslovanja, Jeste li u problemu s neplaćenim računima i ne znate kojim putem i kamo obratiti se? Jesu li vas banke odbile? Tvrtka za zajmove Patricia Kingsman. kaže DA kada vaše banke kažu NE. Kontaktirajte nas jer nudimo financijske usluge po niskoj i pristupačnoj kamatnoj stopi od 2% za dugoročne i kratkoročne zajmove (osigurane i neosigurane). Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nas kontaktirati radi daljnjeg postupka dobivanja kredita.

    Usluge uključuju:

    * Kredit za automobil
    * Stambeni zajam
    * Zajam za kamione
    * Hipotekarni zajam
    * Zajam za konsolidaciju duga
    * Poslovni zajam
    * Osobna pozajmica
    * Studentski zajam.

    S kreditnom tvrtkom Patricia Kingsman. možete se oprostiti od svih svojih financijskih kriza i poteškoća jer smo certificirani, pouzdani, pouzdani, učinkoviti, brzi i dinamični.
    E-pošta: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Pozdrav,
    Gospođa Patricia Kingsman

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav svima

    Moje ime je Nestic Slavica, ja sam iz Hrvatske i živim u gradu Zagrebu, tražio sam zajam online i sve što dobivam su prevaranti, ali pronašao sam ovu tvrtku za zajmove koja se zove Patricia Kingsman loan company i vidio sam da ljudi na mreži svjedoče o postoje dobra djela pa sam odlučio pokušati hoću li ponovno biti sretan pa sam podnio zahtjev za zajam od 350.000,00 eura i zajmodavac gospođa Patricia Kingsman uvjerila me da će za 8 sati moj zajam biti na mom bankovnom računu tako da danas kao što sam bio radim vidio sam da mi je banka napisala poruku da na mom računu ima nekih 350.000,00 eura i zahvaljujem Patriciji Kingsman jer je stvarna pa ako vam treba bilo kakav online zajam, nemojte biti prevareni kao ja, prijavite se od ove tvrtke jer je ona jedina prava tvrtka koja daje zajam online. Njihova adresa e-pošte je patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve hvala Patriciji Kingsman što mi je pomogla s mojim kreditom nakon što su me 6 puta prevarili lažni ljudi koji se izdaju za zajmodavce.

    Zovem se Mirsada Arnel Kadić, iz Hrvatske sam i živim u gradu Zagrebu. Prije mjesec dana tražio sam online zajam i vidio sam drugog zajmodavca na internetu i s nekoliko lažnih svjedočanstava i prijavio sam se od njih i sve što sam dobio bili su prevaranti, aplicirao sam za više od 6 tvrtki i cijelim sam putem bio prevaren. Tako sam izgubio nadu sve dok nisam odlučio ponovno provjeriti hoću li pronaći pomoć dok sam tražio i odlučio sam potražiti legitimnu tvrtku za zajam. Pronašao sam tvrtku pod imenom Patricia Kingsman tvrtka za zajmove. Vidio sam puno svjedočanstava o kojima ljudi komentiraju nju, ali budući da sam nekoliko puta bio prevaren, mislio sam da je to prijevara, ali učinio sam ono što se od mene tražilo i čekao sam svoj zajam, a gospođa Patricia Kingsman rekla mi je za manje od 8 sati, budi siguran s mojim zajmom, nisam vjerovao jer sam mislio da je to također prijevara, tako da je taj dan bila noć u Hrvatskoj i prespavao sam ujutro kad sam se probudio primio sam upozorenje od svoje banke da ima novca na mom računu i odmah sam nazvao svoju banku da potvrdim i upravitelj banke rekao mi je da odmah dođem u banku i odmah sam otišao banka je otvorena jer je upravitelj banke provjerio moj račun vidjeli smo iznos od 135.000,00 eura i objasnio sam svom upravitelju da sam podnio zahtjev za kredit putem interneta i svoje banke upravitelj je bio šokiran postoji li još uvijek prava i legitimna tvrtka za zajmove na mreži. Tako sam sretan, zahvaljujući Patriciji Kingsman, odlučio sam pisati na internetu jer sam vidio da drugi ljudi to rade i svjedoče o ovoj tvrtki, zato objavljujem ovu poruku online za svakoga tko treba zajam, čak i ako ste prije bili prevareni, prijavite se od ove tvrtke i budite uvjereni da vas ova tvrtka neće iznevjeriti. Moje pozdrave svima koji pročitaju moju poruku, a ovu tvrtku možete kontaktirati putem e-pošte patriciakingsman.loans2016@gmail.com, oni također koriste Whatsapp čiji je broj +1 (575)385-0049. Još jednom pozdravljam sve koji čitaju moju poruku i molim se da ste sretni kao što sam ja danas s ovom tvrtkom jer dovodim još ljudi u ovu tvrtku da pomognu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdrav svima. Moje ime je Fikret Vesmina Aldzic ja sam iz Zagreba citala sam neke komentare nekih ljudi koji su svjedocili o ovoj firmi koja se zove Patricia Kingsman kreditna kompanija i dobra je stvar sto sam i ja bila zrtva prevare 3 puta dok nisam nasla ovu firmu koja se zove Patricia Kingsman kreditna kompanija tvrtka Bože neka mi bude svjedok ova tvrtka je stvarna i legitimna ja sam samohrana majka troje djece i radim na 2 mjesta kako bih zaradila više novca za sebe i svoju djecu ova mi je tvrtka pomogla nakon što sam im objasnila tvrtka mi je rekla da ne brinem da ću sigurno primiti svoj kredit, bojao sam se jer sam prije bio prevaren, mislio sam da će se ista stvar dogoditi i meni, ali rekao sam sebi da Bog zna najbolje. Tvrtka mi je rekla da je potrebno 8 sati da dobijem zajam i ja sam razmislio o tome 8 sati do brzog rekao sam u redu iznos zajma koji sam tražio je 350.000,00 eura i nakon što sam učinio sve što je tvrtka tražila da učinim i poslao sam svoj potrebne informacije Zajam sam primio u roku od 8 sati kao što je navedeno. Kad sam primio zajam, rekao sam sebi da je Bog taj koji me je natjerao da nađem ovu tvrtku i već sam predstavio ovu tvrtku jednom svom prijatelju koji također treba pomoć tako da bilo tko ovdje ili bilo gdje vidi ovu objavu ako vam treba pravi zajam, ovo je jedina tvrtka koja može pomoći bez ikakve sumnje u neuspjeh. Sretan sam svaki dan zbog ove tvrtke i Boga, molim se Bogu da gospođa Patricia Kingsman potraje na ovom svijetu kako bi mogla nastaviti pomagati ljudima u potrebi. Kontaktirao sam ovu tvrtku putem pošte koja je patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Hvala svima koji čitaju moju poruku i post.

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobar dan svima na ovoj stranici

    Moje ime je Vera Madaric Kalta, ja sam iz Hrvatske i odlazim u grad Karlovac. Želim iskoristiti ovu priliku da pišem na internetu o gospođi Patricia Kingsman prije nekoliko tjedana. Trebala mi je pozajmica i prevarili su me lažni zajmodavci za oko 22.000,00 eura pa sam jednog dana odlučio ponovno potražiti zajam jer je zajam bio vrlo važan za moj posao, a zatim sam pronašao gospođu Patriciu Kingsman i vidio sam da toliko ljudi svjedoči o njezinoj tvrtki i nisam bio siguran da je njezin zajam ispravan, ali odlučio sam dati Pokušao sam i podnio sam zahtjev za kredit u iznosu od 750 000,00 randa, rekla mi je sve što trebam učiniti, uključujući naknadu koju sam trebao uplatiti, prvo sam mislio da je prijevara, ali sam pokušao jer sam vidio da ljudi također svjedoče o njoj dobra djela da je vrlo ljubazna i od pomoći pa me je, kad sam uplatio novac potreban za moj zajam, uvjerila da ću zajam dobiti za manje od 8 sati ili najkasnije 8 sati na svoj bankovni račun, rekao sam u redu i čekao sam jučer primio sam poruku od svoje banke da mi je na bankovni račun dodijeljen iznos od 750.000,00 eura pa sam je kontaktirao i rekao joj o tome, a ona je bila sretna što sam primio zajam. I obećavam sebi da ću svima koji su mi pomogli podijeliti njezino ime po cijelom internetu od njezine velike pomoći. Dakle, bilo tko u Hrvatskoj ili u cijelom svijetu, ako vam treba legitiman zajam, obratite se gospođi Patricii Kingsman jer je ona legitimna i sada znam čak i ako postoje lažni ljudi koji traže zajmodavca, gospođa Patricia Kingsman poslana je Bogom. Svatko tko treba brzi zajam kontaktirajte je putem Whatsappa ili pošte, ali ja sam je kontaktirao putem Whatsappa jer je brže. Whatsapp broj je +1 (575)385-0049, a adresa e-pošte tvrtke je patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Hvala i pozdrav svima koji su pročitali moju poruku.

    OdgovoriIzbriši
  16. Желите да позајмите, а не знате где да добијете прави кредит?
    Желите да покренете посао, али немате капитал?
    Да ли треба да се пријавите за кредит из било ког разлога?
    Да ли вам треба божићни кредит.

    Ваша нада је коначно ту јер Елена Нино пружа брзе и поуздане кредите, њихова услуга је 100% оригинална и гарантује вам да ћете добити кредит приликом подношења захтева, контактирајте путем е-поште и одобрите данас на: elenanino0007@gmail.com

    Хвала вам и Бог вас благословио
    САМОПОУЗДАЊЕ
    Ingrid

    OdgovoriIzbriši