nedjelja, 20. kolovoza 2017.

BRZI RECEPT ZA "TVIX" KOLAČ



Volite čokoladicu Twix ? Zašto je ne biste same napravile i oduševile svoje najmilije!
Sjajan slatkiš uz kafu. Oduševiće vas zavodljiva kombinacija keksa, karamela i čokolade!

SASTOJCI
500g mlečne čokolade
350g mekanih karamel bombona
400g petit buerre keksa ili drugog po izboru




60ml mleka
4 kašike putera

PRIPREMA
Korak 1
Čokoladu istopite na pari, pa sipajte u pleh koji ste obložile samolepljivom folijom. Ubacite u frižider da se čokolada stegne. Keks sameljite i dodajte mu istopljeni puter, pa mešajte dok ne dobijete smesu poput vlažnog peska.
Korak 2




Karamele ubacite u šerpicu, dodajte mleko i topite na srednjoj temperaturu dok ne dobijete glatku masu. Izvadite pleh sa čokoladom, pa pospite samlevenim kesom i dobro pritisnite i utabajte. Prelijte karamelom i vratite sve u frižider da se stegne.
Korak 3
Izvadite iz pleha na ravnu površinu i isecite nožem na štangle. Svaku prelijte istopljenom čokoladom i ponovo ubacite u frižider da se stegne.

32 komentara:

  1. Zdravo,
    Ovo je da informiše javnost da je gospođa Victoria Salgado, ugledni privatni zajmodavac otvorila je finansijsku priliku za sve koji trebaju bilo kakvu finansijsku pomoć. Da li vam je potreban kredit? Da li vam je potreban hitan novac da biste rešili hitan problem? Ili vam je potreban kredit da biste očistili svoje dugove ili finansirali svoj projekat? Da li su vas odbile banke i druge finansijske agencije? Ne tražite više jer je to vaša šansa da ostvarite svoje snove. Nudimo brze i pouzdane korisničke kredite po kamatnim stopama od 2% prema ljudima, kompanijama i društvima bez obzira na državljanstvo klijenata ili kreditnu istoriju. Naši uslovi su jasni i vrlo razumljivi.
    Nije potrebno provjeriti kredit, 100% garantovano.

    Pošaljite nam e-mail na: (victoriasalgadoloanfirm@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Ponuda zajma između pouzdanog i poštenog pojedinca
    Vi slobodno odlučuje o svrsi svoje osobne kredita, te odrediti iznos potreban i razdoblje u kojem želite širiti otplate svoj osobni zajam. Osobni zajam: svi razlozi; Diskretan i vrlo brz Liječimo vaš zahtjev s diskrecijom. Prijavite se za zajam
    Nudimo pouzdanu uslugu bez hipotekarnih kredita pojedincima odbacili tradicionalne banke daju kredite za svakoga u financijskim teškoćama, željan, ispunjava sve uvjete za dobivanje i mogu jamčiti sukladnost s uvjetima otplate nakon prijenosa napravio ,
    Štoviše kredit se odobrava u zakonskom roku od 48 sati, a bez muljaža, nakon formalnog dogovora o ugovoru po djelu i izjave nakon oporezivanja, sigurno na proizvodnju profitabilne dosjea, podržan justificatives.Email soba: durandantoine93@yahoo.com

    kontaktirajte me Whatsapp: +22-962-276-209

    kontaktirajte me Viber: +22-962-276-209

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo gospođo i gospodine .
    Dobiti zajam za tri dana. Iskoristite našu brzu kreditnu ponudu i krenite prema njoj i odaberite svoj novi životni projekt. Pomažemo puno ozbiljnih ljudi, iskrenih da ostvare svoje snove iu bilo kojoj teškoći sa stopom od 3% godišnje. Naši transferi su osigurani od banke za osiguranje transakcija. Dakle, ako vam je potrebna financijska pomoć između 5.000 i 10.000.000 eura ili dolara, ne oklijevajte, molimo Vas da nas kontaktirate ne poštom: (georges.matvinc@gmail.com)

    mail: georges.matvinc@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo svima!
    Ja sam Emina. , trenutno živi u Prijedoru, Bosna. Trenutno sam udovica sa troje djece i bila sam zaglavljena u finansijskoj situaciji u martu i morala sam refinansirati i platiti račune. Pokušao sam da tražim kredite od različitih kreditnih firmi, kako privatnih tako i korporativnih, ali nikada sa uspjehom, a većina banaka je odbila moj kredit. Ali kako bi ga Bog imao, upoznao sam se sa kooperativnim vođama od BOGA ČOVJEKA, privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 60.000 eura, a danas sam vlasnik biznisa, a moja djeca su dobro u ovom trenutku, morate kontaktirati bilo koju firmu s osvrtom na osiguranje kredita bez kolaterala, bez kreditne provjere, bez ko-potpisnika sa samo 2% kamatne stope i boljim planovima otplate i rasporedom, molimo kontaktirajte g. Dante Paola putem e-pošte: dantecooperativehelp@hotmail.com On ne zna da to radim, ali sam sada tako sretan i odlučio sam da ljudi znaju više o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte: dantecooperativehelp@hotmail.com za brzi poziv na chat ili whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Emina

    OdgovoriIzbriši
  6. Are you looking for very genuine loans at a favorable interest rate of 2%, based on favorable loan terms?
    Do you need a loan to settle your debt or pay your bills? Have you been turned down all the time with your banks and other financial institutions, just because you have a low credit rating? Do you need a loan or financing for any reason, such as:
    * Loans
    * Real Estate Loans
    * Business Loans
    * Mortgage Loans
    * Home Loans
    * Debt Consolidation Loans
    * Personal Loans
    Customer satisfaction is our goal when you sign up with us, applying to a trusted company that takes care of your financing needs. We will take care of you throughout the whole process E-mail us at:MONIKAKOSCAK2@GMAIL.COM

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    Kontaktirajte putem aplikacije WhatsApp: +16014560144
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrlo pouzdana ponuda zajma
    Navedeni ste, zabranjeno vam je bankarstvo, a nemate
    naklonost banaka ili bolje ako imate projekt i
    treba financiranje, loš kredit
    ili trebate novac za plaćanje računa, sredstva za
    ulagati u tvrtke. Pa ako trebate
    zajam ne ustručavajte se kontaktirati nas da biste saznali
    više o našim uvjetima, posebno po stopi od 3%. Za
    bilo koje druge informacije kontaktirajte nas do
    pošta: walterlohrpaula@gmail.com
    srdačno

    OdgovoriIzbriši
  9. Tražite zajam za konsolidaciju duga, zajmove bez osiguranja, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Ja sam privatni zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima s niskim kamatnim stopama i razumnim kamatama od 2%. E-pošta na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Tražite hitan gotovinski kredit? Sada ovdje tražite osobni zajam sa svim pogodnostima koje možete imati, zatražite potpuno besplatno studiranje i odaberite hitni osobni zajam bez kolaterala i s pogodnošću da se možete prijaviti od kuće, sve prednosti za vašu ekonomsku dobrobit. Posuđujemo sredstva pojedincima kojima je potrebna financijska pomoć, koji imaju lošu kreditnu sposobnost ili im je potreban novac za plaćanje računa, za ulaganje u poslovanje po stopi od 2%. Kontaktirajte nas na: ekataelvisglobalinsurnaceloan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Nedostaju mi riječi za nevjerojatnu zaradu koju ste mi pomogli zaraditi u samo tjedan dana sa strategijom binarnih opcija. Žao mi je što sam sumnjao na početku, uložio sam 200 USD i zaradio 2500 USD u samo tjedan dana, a nastavio sam ulagati više, danas sam financijski uspješan, možete ga kontaktirati putem e -pošte: (tdameritrade077@gmail.com) whatsapp (+447883246472) Savjetujem vam da ne oklijevate. On je super.

    OdgovoriIzbriši
  12. Best loan service. WhatsApp: +4915124990398
    You need a loan to pay your bills or start a business. We offer all types of loans at an interest rate of 3%. For more information, contact us.
    Email: prestamo1001@gmail.com
    WhatsApp: +4915124990398

    OdgovoriIzbriši
  13. CREDIT OFFER: WhatsApp: +4915124990398

    Investment loans, car loans, personal loans. I am available, contact me, contact me by:
    Email: prestamo1001@gmail.com
    WhatsApp: +4915124990398

    OdgovoriIzbriši
  14. Najbolja usluga zajma. WhatsApp: +4915124990398
    Potreban vam je zajam za plaćanje računa ili pokretanje posla. Nudimo sve vrste kredita uz kamatnu stopu od 3%. Za više informacija kontaktirajte nas.
    Email: prestamo1001@gmail.com
    WhatsApp: +4915124990398

    OdgovoriIzbriši
  15. PONUDA KREDITA: WhatsApp: +4915124990398

    Investicijski zajmovi, zajmovi za automobile, osobni zajmovi. Dostupna sam, kontaktirajte me, kontaktirajte me putem:
    Email: prestamo1001@gmail.com
    WhatsApp: +4915124990398

    OdgovoriIzbriši
  16. Uzmi svoj kredit. WhatsApp: +4915124990398

    Ako trebate brz i pouzdan p**t za sve svoje potrebe, ne ustručavajte se kontaktirati nas.
    Email: prestamo1001@gmail.com
    WhatsApp: +4915124990398

    OdgovoriIzbriši
  17. Poslovna prilika. WhatsApp: +4915124990398

    Želite ostvariti svoje poslovne projekte, ali ih teško konkretizirate jer nemate sredstava. Predlažem vam pouzdan servis koji vam može pomoći.
    kontaktirajte me za dovoljno.
    Email: prestamo1001@gmail.com
    WhatsApp: +4915124990398

    OdgovoriIzbriši
  18. Moje ime je gospođa Patricia Kingsman, mi smo novi legalni zajmodavci od 2023. godine i volimo pomoći svakom tijelu kojem je potrebna finansijska pomoć koju nudimo od 500.000,00 USD i 5.000.000,00 USD, a također dajemo zajmove u eurima iznad toga, tako da ako vam treba pomoć ljubazno pošaljite pošaljite nam e-poštu na: patriciakingsman.loans2016@gmail.com kako bi se vaša kreditna transakcija mogla dogoditi sada, vi ćete biti sa svojim kreditom u narednih 8 sati, to je brz prijenos i siguran je bez ikakvog odlaganja. Dakle, e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com ako ste zainteresirani

    E-pošta:patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. NUDIMO SVE VRSTE KREDITA - PRIJAVITE SE ZA POVOLJNE KREDITE.

    Jeste li poslovni čovjek ili žena? Da li ste u finansijskom neredu ili su vam potrebna sredstva za pokretanje vlastitog posla? Da li vam je potreban zajam da biste pokrenuli dobar mali i srednji biznis? Imate li nizak kreditni rezultat i teško vam je dobiti kapitalni zajam od lokalnih banaka i drugih finansijskih institucija?. Zainteresovani aplikanti treba da nas kontaktiraju putem e-pošte: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Naši krediti su dobro osigurani za maksimalnu sigurnost je naš prioritet, Naš vodeći cilj je da vam pomognemo da dobijete usluge koje zaslužujete, Naš program je najbrži način da dobijete ono što vam je potrebno u trenu. Smanjite svoje uplate kako biste ublažili opterećenje na mjesečnom nivou troškovi. Steknite fleksibilnost koju možete koristiti za bilo koju svrhu, od odmora, obrazovanja, do jedinstvenih kupovina. Zainteresovani aplikanti treba da nas kontaktiraju putem e-maila: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Nudimo širok spektar finansijskih usluga koje uključuju: poslovno planiranje, komercijalno i razvojno finansiranje, nekretnine i hipoteke, kredite za konsolidaciju duga, poslovne kredite, privatne kredite, kredite za refinansiranje kuće sa niskom kamatnom stopom od 2,00% godišnje za fizička lica, kompanije i korporativna tijela. Uzmite najbolje za svoju porodicu i posjedujte svoj dom iz snova uz našu shemu generalnog zajma. Zainteresovani aplikanti treba da nas kontaktiraju putem e-pošte: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    NUDIMO SVE VRSTE KREDITA - PRIJAVITE SE ZA POVOLJNE KREDITE.

    Molimo, kontaktirajte nas za više informacija: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Molimo Vas da nam vratite informacije o kreditu;
    - Potpuno ime:
    - Potreban iznos kredita:
    - Trajanje kredita:
    - Svrha kredita:
    - Grad / Država:
    - Telefon:
    - Kako si cuo za nas:

    Ako ste zainteresovani da dobijete zajam, ljubazno nam pišite sa zahtevom za kredit. Molimo, kontaktirajte nas za više informacija: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    S poštovanjem,
    Gđa. Patricia Kingsman

    Radujemo se što čujemo što prije

    Zainteresovani aplikanti treba da nas kontaktiraju putem e-maila: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Zdravo svima

    Moje ime je Senada Kelesturs, ja sam iz Bosne i živim u gradu Sarajevu. Tražio sam kredit na internetu i sve što dobijem su prevaranti, ali sam pronašao ovu kreditnu kompaniju koja se zove Patricia Kingsman loan company i vidjela sam ljude na internetu kako svjedoče o dobrim djelima pa sam odlučila da pokušam da li ću još jednom biti sretna pa sam podnijela zahtjev za kredit od 350.000,00 eura i zajmodavac gđa Patricia Kingsman me je uvjerila da će za 8 sati moj kredit biti na mom bankovnom računu, tako da sam danas dok sam radio vidio da mi je banka napisala poruku da ima nekih sredstava od 350.000,00 eura u moj nalog i zahvaljujem se Patricia Kingsman jer je stvarna pa ako vam treba bilo kakav online zajam nemojte biti prevareni kao što se ja prijavim u ovoj kompaniji jer je ona jedina prava kompanija koja daje kredit online. Njihova e-mail adresa je patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Zovem se Nedžada Okanović Mašić i ja sam iz Bijeljine u Bosni, upravo sam dobio kredit od kreditne kompanije Patricia Kingsman upravo sada i čuo sam za ovu kompaniju i mislio sam da je lažna kompanija, ali sada sam tako srećan da mi je ova kompanija pomogla i 100% ova kompanija je stvarna tako da svako kome je potreban kredit je prava kompanija za podnošenje zahtjeva od sada sam se prijavio za kredit za svoj posao od 250.000,00 eura i ova kompanija mi je pomogla bez odlaganja tako sam sretan što svjedočim ovoj kompaniji jer Vidio sam druge ljude kako to rade i sretan sam što sam među ljudima koji dijele svjedočanstvo o tome kako mi je ova kompanija pomogla tako da svi ako vam treba pravi zajam vaš pomagač je ovdje. njihove kontakt informacije su patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Pozdrav svima,

    Dobrodošli u budućnost! Financiranje je jednostavno uz Patricia Kingsman kreditnu tvrtku.

    Jeste li tražili mogućnosti financiranja za svoje nove poslovne planove, Tražite li kredit za proširenje postojećeg poslovanja, Jeste li u problemu s neplaćenim računima i ne znate kojim putem i kamo obratiti se? Jesu li vas banke odbile? Tvrtka za zajmove Patricia Kingsman. kaže DA kada vaše banke kažu NE. Kontaktirajte nas jer nudimo financijske usluge po niskoj i pristupačnoj kamatnoj stopi od 2% za dugoročne i kratkoročne zajmove (osigurane i neosigurane). Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nas kontaktirati radi daljnjeg postupka dobivanja kredita.

    Usluge uključuju:

    * Kredit za automobil
    * Stambeni zajam
    * Zajam za kamione
    * Hipotekarni zajam
    * Zajam za konsolidaciju duga
    * Poslovni zajam
    * Osobna pozajmica
    * Studentski zajam.

    S kreditnom tvrtkom Patricia Kingsman. možete se oprostiti od svih svojih financijskih kriza i poteškoća jer smo certificirani, pouzdani, pouzdani, učinkoviti, brzi i dinamični.
    E-pošta: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Pozdrav,
    Gospođa Patricia Kingsman

    OdgovoriIzbriši
  23. Dragi tražitelji kredita.

    Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao organizacija za ljudska prava diljem svijeta s jedinom svrhom pomaganja siromašnima i ljudima u financijskim poteškoćama. Ako želite podnijeti zahtjev za zajam, kontaktirajte ih koristeći podatke u nastavku: e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Ime:
    Potreban iznos kredita:
    Trajanje kredita:
    Broj mobitela:

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  24. Moje ime je gospođa Patricia Kingsman, mi smo novi legitimni zajmodavci 2023. i želimo pomoći svakom tijelu koje treba financijsku pomoć koju nudimo od 500.000,00 eura do 5.000.000,00 eura, a također dajemo zajmove u eurima iznad toga, pa ako trebate pomoć ljubazno nam pošaljite e-poštu na: patriciakingsman.loans2016@gmail.com kako bi se vaša transakcija zajma mogla izvršiti sada; bit ćete sa svojim zajmom u sljedećih 8 sati, to je brz prijenos i siguran je bez ikakvog kašnjenja. Zato pošaljite e-poštu: patriciakingsman.loans2016@gmail.com ako ste zainteresirani

    E-pošta: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Pozdrav svima

    Moje ime je Miroslava Maricevic, ja sam iz Hrvatske i živim u gradu Zagrebu, tražila sam zajam na internetu i sve što dobivam su prevaranti, ali sam pronašla ovu tvrtku za zajmove koja se zove Patricia Kingsman, i vidjela sam da ljudi na mreži svjedoče o postoje dobra djela pa sam odlučio pokušati hoću li ponovno biti sretan pa sam podnio zahtjev za zajam od 350.000,00 eura i zajmodavac gospođa Patricia Kingsman uvjerila me da će za 8 sati moj zajam biti na mom bankovnom računu tako da danas kao što sam bio radim vidio sam da mi je banka napisala poruku da na mom računu ima nekih 350.000,00 eura i zahvaljujem Patriciji Kingsman jer je stvarna pa ako vam treba bilo kakav online zajam, nemojte biti prevareni kao ja, prijavite se od ove tvrtke jer je ona jedina prava tvrtka koja daje zajam online. Njihova adresa e-pošte je patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Zovem se Luka Parlov Kroflin, ja sam iz Hrvatske, upravo sam dobio zajam od nove legalne zajmovne tvrtke iz 2023., a ime tvrtke koja mi je pomogla s mojim današnjim zajmom je Patricia Kingsman zajmovna tvrtka, to je najljepša zajmovna tvrtka koju imam ikad naišao sam jučer od njih podnio zahtjev za zajam i jedino što sam učinio bilo je platiti naknadu za prijenos koju su rekli da trebam platiti i odmah sam izvršio uplatu u sljedećih 8 sati dok sam bio sa svojim zajmom žao mi je što ne mogu recite koliko su mi pomogli, ali radi se o velikoj svoti novca, pa svi ako trebate pravi zajam, ovo je prava tvrtka za zajmove koju možete kontaktirati, njihova e-mail adresa je patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Pozdrav svima

    Ja sam Mirjana Baričić Matasic i dolazim iz Rijeke. Tražio sam online zajam i bio sam jako uplašen. Nikada prije nisam podnio zahtjev za zajam i vrlo sam dobro pretražio i potražio pravu tvrtku. Našao sam tvrtku koja se zove Patricia Kingsman. Pogledao sam i vidio što su ljudi rekli o ovoj tvrtki bila istina, odlučio sam podnijeti zahtjev za zajam od tvrtke i trebao mi je zajam od 150 000,00 eura za pokretanje posla kada sam se prijavio rekla mi je sve što trebam učiniti, učinio sam to i uvjerila me da idem za 8 sati da budem sa svojim zajmom rekao sam u redu i čekao sam točno 8 sati. Dobio sam zajam od ove tvrtke dok ovo pišem. Nikad prije nisam bio prevaren i ova je tvrtka odlična. Čuo sam ljude kako govore o prijevarama, ali ja nikada prije nisam bio prevaren i zahvaljujem Bogu na tome. Dakle, svi ako trebate pravi zajam, ovo je prava tvrtka od koje se možete prijaviti, oni će vam pomoći, a vrijeme kada vam kažu da ćete dobiti zajam je točno vrijeme kada ćete dobiti zajam. Samo moram napisati ovu poruku svima kako se ne biste prijavili za zajam od pogrešne tvrtke ako trebate pravi zajam kontaktirajte ovu tvrtku i bit ćete sretni. Njihova adresa e-pošte je patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  28. Pozdrav svima. Moje ime je Finka Arslanović Ekić ja sam iz Požege i vidjela sam da ljudi svjedoče o ovoj firmi koja se zove Patricia Kingsman kreditna kompanija i dobro je da sam također bila žrtva prijevare 3 puta dok nisam pronašla ovu tvrtku koja se zove Patricia Kingsman kreditna kompanija Bog me čuva svjedočite da je ova tvrtka stvarna i legitimna, samohrana sam majka troje djece i radim na 2 mjesta kako bih zaradila više novca za sebe i svoju djecu, ova mi je tvrtka pomogla nakon što sam im objasnila, tvrtka mi je rekla da se ne brinem da idem Bojao sam se da ću sigurno primiti svoj zajam jer sam prije bio prevaren. Mislio sam da će se ista stvar dogoditi i meni, ali rekao sam sebi da Bog zna najbolje. Tvrtka mi je rekla da je potrebno 8 sati da dobijem zajam i ja sam razmislio o tome 8 sati do brzog rekao sam u redu iznos zajma koji sam tražio je 350.000,00 eura i nakon što sam učinio sve što je tvrtka tražila da učinim i poslao sam svoj potrebne informacije Zajam sam primio u roku od 8 sati kao što je navedeno. Kad sam primio zajam, rekao sam sebi da je Bog taj koji me je natjerao da nađem ovu tvrtku i već sam predstavio ovu tvrtku jednom svom prijatelju koji također treba pomoć tako da bilo tko ovdje ili bilo gdje vidi ovu objavu ako vam treba pravi zajam, ovo je jedina tvrtka koja može pomoći bez ikakve sumnje u neuspjeh. Sretan sam svaki dan zbog ove tvrtke i Boga, molim se Bogu da gospođa Patricia Kingsman potraje na ovom svijetu kako bi mogla nastaviti pomagati ljudima u potrebi. Kontaktirao sam ovu tvrtku putem pošte koja je patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Hvala svima koji čitaju moju poruku i post.

    OdgovoriIzbriši
  29. Dobar dan svima na ovoj stranici

    Moje ime je Siyabonga Bokamoso Kungawo ja sam iz Hrvatske i odlazim u grad Zagreb. Želim iskoristiti ovu priliku da na internetu pišem o gospođi Patricia Kingsman prije nekoliko tjedana trebao sam zajam i lažni zajmodavci su me prevarili za oko 22.000,00 eura pa sam jednog dana odlučio ponovno potražiti zajam jer je zajam bio vrlo važan za moj posao, a zatim sam pronašao gospođu Patriciu Kingsman i vidio sam da toliko ljudi svjedoči o njezinoj tvrtki i nisam bio siguran da je njezin zajam ispravan, ali odlučio sam dati pokušao sam i podnio sam zahtjev za kredit u iznosu od 750.000,00 eura rekla mi je sve što trebam učiniti uključujući naknadu koju sam trebao uplatiti isprva sam mislio da je prijevara, ali sam pokušao jer sam vidio da ljudi također svjedoče o njoj dobra djela da je vrlo ljubazna i od pomoći pa me je, kad sam uplatio novac potreban za moj zajam, uvjerila da ću zajam dobiti za manje od 8 sati ili najkasnije 8 sati na svoj bankovni račun, rekao sam u redu i čekao sam jučer primio sam poruku od svoje banke da mi je na bankovni račun dodijeljen iznos od 750.000,00 eura pa sam je kontaktirao i rekao joj o tome, a ona je bila sretna što sam primio zajam. I obećavam sebi da ću svima koji su mi pomogli podijeliti njezino ime po cijelom internetu od njezine velike pomoći. Dakle, bilo tko u Hrvatskoj ili u cijelom svijetu, ako vam treba legitiman zajam, obratite se gospođi Patricii Kingsman jer je ona legitimna i sada znam, čak i ako postoje lažni ljudi koji traže zajmodavca, gospođa Patricia Kingsman poslana je Bogom. Svi koji trebaju brzi zajam kontaktiraju je putem e-pošte, a e-mail adresa tvrtke je patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Hvala i pozdrav svima koji su pročitali moju poruku.

    OdgovoriIzbriši
  30. Dragi tražitelji kredita.

    Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao organizacija za ljudska prava diljem svijeta s jedinom svrhom pomaganja siromašnima i ljudima u financijskim poteškoćama. Ako želite podnijeti zahtjev za zajam, kontaktirajte ih koristeći podatke u nastavku: e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Ime:
    Potreban iznos kredita:
    Trajanje kredita:
    Broj mobitela:

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  31. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate kredit ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    ili email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši
  32. Moje svjedočanstvo Zdravo svima
    Ovdje sam da svjedočim kako sam dobio zajam od kreditno-kreditnih institucija nakon što sam se nekoliko puta obraćao raznim kreditorima koji su obećavali pomoći, ali mi nikada nisu dali zajam. Sve dok me prijatelj nije upoznao sa kreditno-kreditnim institucijama i obećao da će mi pomoći i zaista su uradili ono što su obećali bez ikakvog odlaganja. Nikada nisam mislio da još uvijek postoje pouzdani kreditori dok nisam upoznao kreditne institucije, koje su zaista pomogle sa zajmom od 13.000 eura i promijenile moje uvjerenje. Ne znam da li vam je na bilo koji način potreban pravi i hitan zajam, slobodno kontaktirajte kreditne institucije putem e-pošte: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999.
    email: loancreditinstitutions00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši