četvrtak, 27. listopada 2016.

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Okrenuo me je u cucecu pozu, suze su mi krenule od zadovoljstva….



Pozdrav svima!Da ne duzim puno kako sam upoznala decka s kojim sam trenutno i bla bla.Odmah cu poceti da pricam.Naglasicu samo da je prica istinita!Pozvala sam ga da dodje kod mene nakon mjesec dana veze.Do tog dana nismo jos nikako imali odnos.Sjeo je na dvosjed.Napravila sam na kafu,prica sala neka itd.Rekao mi je da mu sjednem u krilo.Sto sam naravno prihvatila.Jos malo price,poceli smo da se ljubimo strasno onako kao na filmovima!Jezici su nam se preplitali ne znam ni sama vise kako.Sapnuo mi je na uho da je jedva docekao to.Ljubio me je po vratu,i sad mi upravo ribica mokra od pomosli na to.Skinuo me je ubrzo cijelu i samo promorljao Boze kako si preljepa…Ja sam se samo zadovoljno nasmijala.I pomislila u sebi spusti se i lizi mi pi*ku.Kao da mi je procitao misli.Uzeo je jastuk,i podbacio mi ispod ledja i stavio moje noge sebi na ramena.A sokovi iz moje pickice su vec uveliko curili Po mojim butinama.Prvo me je ljubio usnama po bedrima pa lizao jezikom mmm.U trenutku kad sam osjetila njegov jezik na mom klitorisu ne mogu ni sama sebi da opisem taj osjecaj Zadovoljstva pocela sam da uzdisem sve brze,jace i dublje.Lizao me je tako pola sata…Jedva sam cekala da krene da me je*e.Ne,samo je ustao i rekao moras i ti malo mene da zadovoljis.Samo sam se nasmijala kao znak odobrenja.Kleknula sam ispred njega i pocela da ga ljubim po stomaku.mmmm promrljao je.Otkopcala sam mu hlace,izetela mi je ispred ociju kur*ina velicine 21 cm kasnije sam saznala velicinu.Mmmm pocela sam da ga lizem svukuda osim po glavicu.Kad bih presla jezikom preko jaja on bi tako uzdahnuo da mi automacki pi*ka pusti sokove.Onda sam ga stavila u usta,pustio me je da ja to radim lagano kad se vise nije mogao suzdrzati uhvatio me je za glavu i poce mi nabijati svoj ku*ac u grlo.Mislila sam da cu se ugustiti od brzine kojom me je je*ao u usta.Ali me je to palilo nevjerovatno.Inace volim da pusim ku*ac.Osjetila sam da se blizi vrhuncu,samo me je pitao moze li u grlo.Nisam mogla da odg.usta su mi bila puna tog mesa.Trepnula sam a on je poceo da mi puni grlo tom vrelom spe*mom mmm.Progutala sam sve i kap.Samo mi je rekao nije kraj,duzan sam ti sad ces i ti da vristis dok budes svrsavala.Okrenuo me je u kucecu pozu.Mazio me je glavicem po c*aru,po pi*ki..mmm koliko sam bila napaljena pocela sam da molim da mi ga stavi..On se samo smijao.Aaaa staviiii gaaaa,stavi ga molim te je*iii mee…Aaaaa konacno sjurio je u mene citav,ah aha aaaa je*ao me je takvom brzinom da sam mislila da ce me razvaliti.aaaaa suze su mi krenule od zadovoljstva,aaa daaa…Pljesnuo me je po guzi dva tri puta..aaa aaa a aa daa tooo aaaha ah aha aa..Pocela sam da svrsavam izvadio je ku*ac iz moje pi*ke je izaslo toliko soka da nisam mogla ni da zamislim da toliko moze da bude.Trzala sam se sve je to polizao.Okrenuo me je na ledja legao preko mene i poceo opet da me nabija tako jako aaa aaa jesi li normalan razvalices meee aaaaaaaaaaaaaaaa Dignuo se i istresao svu spe*mu po mojim sisama..Legao je pored mene,i rekao da nikad nije jebao djevojku sa uzom i ljepsom pi*kom.Ja sam se samo nasmijala i rekla nadam se da ce potrajati.Jos uvijek smo zajedno i je*emo se svaki dan,a s*x je svaki put odlican!Pisacu jos…

Broj komentara: 5:

  1. GONZALEZ ANDRES LOAN !!!

    Pozdrav, Ovo je obavijestiti javnost da je gospodin Gonzalez Andres, privatni kreditni zajmodavac koji je otvorio financijsku priliku svima koji trebaju bilo kakvu financijsku pomoć. Dajemo zajam po kamatnoj stopi od 2% pojedincima, tvrtkama i tvrtkama pod uvjetima i uvjetima jasnim i razumljivim. Javite nam se danas e-poštom na: (gonzalezandresloan@gmail.com)

    Hvala;
    Gonzalez Andres

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje ime je Irene Kovács iz Hrvatske, kontaktirao sam tvrtku Susan James Financial Help za poslovni zajam u iznosu od 50.000,00 eura. Tada mi je ispričano o koraku odobravanja traženog iznosa kredita, nakon što sam ponovno uzimao rizik jer sam bio toliko očajan za postavljanje tvrtke na moje najveće iznenađenje, iznos kredita bio je odobren na moj bankovni račun u roku od 2 sata bez ikakvog stresa uzimajući moj kredit. Bio sam iznenađen jer sam prvi put padao žrtvom muljaža! Ako ste zainteresirani za osiguravanje bilo kojeg iznosa kredita i smješteni ste u bilo kojoj zemlji, savjetovat ću vam da kontaktirate gđu Susan James putem e-pošte:susanjamesloanfirml07@gmail.com ili susanjamesloanfirml07@outlook.com ili preko web-mjesta:https://susanjamesloanfirm.wixsite.com/loan-officer ili Što joj je broj:+1(587)206-1157

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav svima vama želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedocenju. Zajam sam dobio 1. sijecnja 2021. preko gospode Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65,000 eura i bio sam sretan. Ako vam je potreban zajam za vaše najbolje kamate, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki putem e-pošte: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Tražite zajam za konsolidaciju duga, zajmove bez osiguranja, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Ja sam privatni zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima s niskim kamatnim stopama i razumnim kamatama od 2%. E-pošta na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN I BOG BLAGOSLOVIO JOSE DAVIDSON ALBERT davidsonalbertloan@gmail.com

    Moje ime je Marijana, ja sam iz HRVATSKE, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku, da kupim kuću koju imam, bilo je hrpa prijevara koje su me natjerale da im vjerujem i na kraju dana, uzeli su mi novac bez davanja zauzvrat, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikada nisam želio imati ništa s tvrtkama za online zajmove, pa sam otišao posuditi novac od prijatelja, rekao sam sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći da zna kreditnu tvrtku koja mi može pomoći s bilo kojim iznosom kredita koji mi treba uz vrlo nisku kamatu od 2%, da je upravo dobila kredit od njih, uputila me kako podnesite zahtjev za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam kod njih na e-poštu: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sata, nisam mogao vjerujte, ponovno sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu što takve tvrtke za zajmove poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, molim vas da savjetujete svima koji trebaju posuditi zajam putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad te ne iznevjeri i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši