ponedjeljak, 31. listopada 2016.

Žene su stvorene da bi služile nama muškarcima i to je tako! Imam 25 godina i .

z

Žene su od boga stvorene da bi služile nama muškarcima i to je tako! Imam 25 godina i žene gledam samo kao objekte kojima ću sebe učiniti sretnim i zadovoljiti svoje potrebe. Ružne i debele žene me ne interesuju, čak i da su nevine, a od onih što privuku moju pažnju, nakon što dobijem ono što me samo interesuje, bukvalno ih precrtam. Trenutno ne planiram da se ženim, a kada dođe vrijeme za to oženiti ću neku za koju ću biti siguran da će sjediti kod kuće hraniti moju djecu, prati, čistiti, kuhati… Trenutno mi takva osoba u mom životu ne treba, jer još uvijek mama stigne sve i da mi opere, i da mi skuha. Ovakvih kao je garantujem da ima preko 90% muškaraca, a žene su toliko glupe da sve za svog muškarca misle da spada u ovih 10!

Nema komentara:

Objavi komentar