utorak, 29. studenoga 2016.

HVALA TI BABA I ZNAJ DA ĆU JA BITI SADA TVOJ OSLONAC!!!




Ove godine sam položio zadnji ispit diplomirao, zaposlio se u struci pride našao dobru i vrednu devojku koju planiram da oženim. Naravno ništa od ovoga ne bih postigao da nisam imao babu. Od
kako su mi se roditelji razveli niko se nije brinuo o meni sem babe.

Otac se oženio i dobio 2 ćerke, majka je otišla sa živcima i često je svoje frustracije lečila na meni, tukla me je za najmanju sitnicu da mi je jednom glavu raskrvarila oklagijom. Jedino od mene nije digla ruke baba koja je u meni videla potencijal pa je zadnjih 10 godina čuvala dvoje male dece kako bi tim novcem pomogla moje
obrazovanje kako u srednjoj školi tako i na fakultetu, hvala ti baba i znaj da ću ja biti sada tvoj oslonac!!!

Nema komentara:

Objavi komentar