ponedjeljak, 27. veljače 2017.

U zadnje vreme sam kao u začaranom krugu. U braku smo 7 godina. Živimo




U zadnje vreme sam kao u začaranom krugu. U braku smo 7 godina. Živimo skromno, nemamo dece, pokušavamo da se izborimo sa svakodnevnim problemima. Pre pola godine upoznao sam na fb ženu, razvedenu, malo stariju, bogatu. Počelo je kao fizička veza. Strastvena. I svaki put sam želeo da prekinem. I svaki put me – je molila da to ne uradim.

I uvek poklanjala skupe poklone. Uz poklon mi je davala i račun, da ako mi se ne sviđa, poklon zamenim. I uvek sam menjao, i kupovao svojoj ženi za taj novac stvari za nju. Ona je bila presrećna. Ja sam osećao još veću grižu savesti. Prem ljubavnici zbog toga bio gori, to je nju još više uzbuđivalo, želela je podanički stav jer je zbog svog bogastva uvek pored sebe imala muškarce koji su se osećali inferiorno. Ja sam joj zadovoljavao tu fantaziju. I tako u krug. Sadizam, pokloni, ženina sreća, frustracija, sadizam….To i dalje traje…


Nema komentara:

Objavi komentar