ponedjeljak, 27. veljače 2017.

Imam prijatelje, bračni par su već 30 godina i imaju 2 ćerke, koje su doduse




Imam prijatelje, bračni par su već 30 godina i imaju 2 ćerke, koje su doduse velike, po 20 godina imaju. Sva su od jedne majke, koja je narkomanka i koja je sve redom rađala. Juče moja žena otišla kod bolesne majke ja kuci sam. Zvoni zvonce, otvaram. Ugledah najmlađu ćerku.

 Došla da me zamoli da pozajmim nešto para, rekoh udji sačekaj da donesem, kada sam se vratio ona me ceka gola na stolici kaze mogu ti vratiti novac samo sesom, moja mama nema para da nas izdrzava sve para daje na drogu. Suze su mi krenule nisam mogao da zamislim kako im je tesko pored majke narkomanke. Dao sam joj novac i rekao da ga ne mora vraćati. Video sam sreću i zahvalnost u njenim očima. Ceo dan sam se razmišljao kako je tim decama tesko bez odgovornih roditelja, bez para.

Nema komentara:

Objavi komentar