ponedjeljak, 27. veljače 2017.

Danas sam otišao kod komšije da pozajmim od njega bušilicu. Vrata je otvorila




Danas sam otišao kod komšije da pozajmim od njega bušilicu. Vrata je otvorila njegova žena, mokra, tek ispod tuša, sa samo omotanim širokim pešlirom oko sebe. Zanijemio sam, nisam znao da kažem ni zašto sam došao. Kada sam nekako uspio ona mi je rekla da joj je mž otišao do grada na piće sa drugarima, ali ako želim mogu ga sačekati sa njom,

TADA SE OKRENULA, SVUKLA PEŠKIR SA SEBE I ONAKO MOKRA, LAGANIM ZAVODLJIVIM HODOM KRENULA NIZ HODNIK… Na pola je zastala, okrenula se i prstom mi pokazala da dođem. Nisam mogao da vjerujem, ušao sam i imao tako dobar PIP da želim da budem vječno u njenom krevetu. Putevi sudbine su čudo, došao sam po bušilicu kod komšije, ne zanjući da je on taj kome treba bušilica, odnosno njegova žena, a da sam ja taj koji je ima 🙂 A mislio sam da nemam sreće u životu…

Nema komentara:

Objavi komentar