nedjelja, 26. veljače 2017.

Sa 17 godina sam napustila srenju školu i udala se. Nisam se udala iz ljubavi,




Sa 17 godina sam napustila srenju školu i udala se. Nisam se udala iz ljubavi, već isklučivo zbog njegovog bogatstva, jednostavno nisam smjela propustiti takvu priliku. On ima 43 godine i nedavno se razveo. Sve je donekle uredu, on mene voli, pazi, ali razlika u godinama je tolika da se iskreno pored njega ne osjećam baš sretno, ali nekeko trpim, jer imam mnogo razloga za to… JEDNOSTAVNO MI FALI NEKO MOJIH GODINA…. Zbog toga sam se sprijateljila sa našom komšinicom. Ona i njen muž imaju tek nešto više od 20 godina i više vremena provodim kod nje nego kod muževe kuce. Juče kada sam bila kod njih, taj komšija nakon što je popio kafu sa nama ustao je i izašao iz sobe. Nakon 10-ak minuta meni se valjda od kafe, da izvinete prisralo, potjeralo me ubi bože…

Skočila sam i pitala komšinicu da li smijem u njihov WC, što mi je ona naravno odobrila. Bukvalno sam uletjela u kupatilo i naprosto se šokirala prizorom koji sam zatekla. Komšija sjedi na WC školjci i samozadovoljava se. Zanijemila sam, stojala kao ukopana, a kada sam krenula da izađem, on je ustao prošao pored mene i zaljučao kupatilo. Prišao mi je i počeo na uvo da šapće kako me želi, kako sanja o meni, a cijelo vrijeme dirao “svojim” po stražnjici. Svukla sam se i prvo obavila veliku nuždu, a dokaz koliko me je želio je da mi nije dopusti da se operem, obrišem, bilo šta, već me tako “prljavu” uprtio, prenio do veš mašine i bukvalno “raskovao”. Nisam mogla da vjerujem koliko mi je bilo dobro. Iskreno nije dugo trajalo, nekih 2 minuta, ali… i sad mi bride butine. Jedino kada sam izašla iz kupatila malo me bio blam gledati komšinicu u oči, ali realno ja nisam ništa kriva, nisam imala izbora… Nije da se žalim, uživala sam, i vjerovatno ću to ponoviti, ali ni na koji način nisam davala povoda komšiji da ga želim.

Nema komentara:

Objavi komentar