ponedjeljak, 27. veljače 2017.

MOJA ŽENA JE BILA UDATA ZA MOG STARIJEG BRATA SKORO 3 GODINE I SA NJIM




Moja žena je bila udata za mog starijeg brata skoro 3 godine i sa njim je rodila kćerku. U međuvremenu se zaljubila u mene i shvatila da sam ja taj sa kojim želi provesti cijeli svoj život. Odbijao sam je mjesecima iako sam i ja prema njoj imao osjećanja, koja sam u početku prikrivao. Nakon par mjeseci je rekla da će htio ja ili ne ona napustiti mog brata. Razmišljao sam danima i na kraju sam napustio porodicu i sa njom otišao u nepoznato.

U dubini duše me je mnogo bolilo što sam izdao i osramotio porodicu, prije svega mog brata, ali generalno sam uživao sa njom. Živjeli smo skoro 6 godina, izrodili troje prelijepe djece, nismo imali problema sa finansijama, sve je bilo fantastično, ali jedno jutro ona je samo nestala, ostavila je i mene i našu djecu. Sada živim sam, samohrani sam otac i skoro da mi je nemoguće organizovati normalan život, pogotovo jer je ona donosila više novca u našu kuću od mene. Na rubu sam egzistencije. Ne znam šta da radim, kako da unormalim život. Osjećam se kao da sam sasvim sam na ovom svijetu…



1 komentar:

  1. pozdrav prijatelju moje ime je Marija Josip, ja i moj suprug smo u braku već 10 godina i živjeli smo mirno do jednog vjernog dana, došao je kući zaista ljut pokušao sam saznati što se događa, a onda je podigao glas i pokušao se boriti sa mnom, pokušao sam sve što sam mogao da ga umirim, ali on je bio besan na mene bez razloga i rekao je da će se razvesti od mene, molila sam ga da mi kaže što se događa, sve što je mogao recite je li mu bilo dosta da trebam živjeti u njegovoj kući da me više ne želi u svom životu, plakao sam cijelu noć, zatim želim da kuća mojih prijatelja ostane tamo s njom i rekao sam joj što se dogodilo upoznajte me s dr. alabom koja je pomogla drugim ženama u istoj situaciji i to je ispalo dobro, prije svega nikad ne vjerujem, ali upravo sam rekla da bih trebala probati jer zaista toliko volim svog muža, pa sam ga kontaktirao i rekao mi je što da radim i učinio sam to, i poslao je snažnu molitvu koju sam morao izgovoriti u sredini noći dok je bacao ljubavnu čaroliju. Bilo je čudo 48 sati kasnije nazvao me jedini suprug rekavši mi da mu je žao što me želi natrag, bila sam tako sretna jer mi je dr. Alaba pomogao i obećao sam sebi da ću potrošiti ovaj testimoney širom svijeta kako bi ga drugi mogli vidjeti i kontaktirati ga, ako trebate pomoć, možete ga kontaktirati putem njegove gmail adrese dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem whatsappa +2349039885856, on je pomoćnik kojeg je Bog poslao da vrati izgubljene ljubavnike i donijeti vam sreću.

    OdgovoriIzbriši