nedjelja, 26. veljače 2017.

Moja do juče najbolja prijateljica me ozvrijeđala na najgori način, čak je




Moja do juče najbolja prijateljica me ozvrijeđala na najgori način, čak je pokušala da me počupa, ali je uspjela samo da me pljune. Ona već skoro godinu dana izlazi sa oženjenim muškarcem, tačnije sa njim se nalazi po hotelima i sl. On je od nas stariji skoro 20 godina i ja sam svjesna da je on samo koristi, jer imamo 18 godina i svjesna sam da za sve muškarce, pogotovo muškarce njegovih godina mi imamo raj među nogama, ako me shvatate.

Ona je ubjeđena da je voli i da će da se dokopa njegovog bogatstva, stalno blati njegovu ženu kako je nikakva, da je matora baba od 40 godina, da ne valja, da je potrošena jer da valja ne bi on njoj išao u krevet umjesto ženi i tako to… Jednostavno postala je droljica, obična droljica, a ja nisam iz tog filma… Dosadila mi je ta priča jer kako sam rekla ne podržavam to i nakon što je juče ponovo počela da blati i tu ženu ja sam je prekinula i rekla ‘Ali on nakon što uzme od tebe što mu treba ide da spava pored svoje žene, da je grli, da je mazi, a ti ostaješ sama i čekaš kada će da mu se “digne” pa da ti dođe’. Istina uvijek zaboli, ali ovo je za nju izgleda bio baš veliki bol… Prekinule smo svaki kontakt i nimalo mi nije žao, takva osoba mi ne treba u mom životu.

Nema komentara:

Objavi komentar