nedjelja, 26. veljače 2017.

Imam problem I SVAKI SAVJET JE DOBRO DOŠO… Oženio sam se neki dan




Imam problem I SVAKI SAVJET JE DOBRO DOŠO… Oženio sam se neki dan imam 26 godina i nikada prije nisam bi sa ženom, mislim nevin sam ušao u brak. Evo tri dana pokušavam sve i ne mogu da ga, kako da kažem, gurnem u nju. U početku sam se toliko uzbuđivao da sam svršavao čim dotaknem njeno golo tijelo.

Nadali smo se i ja i moja supruga da će me to proći i na neki način i jeste, ali sada imam drugi problem, toliko mi se napne da se “prilijepi” uz moj stomak i nemoguće je da ga i milimetar ispravim i stavim gdje mu je mjesto. Stvarno sam očajan, dani prolaze, a ja ništa ne mogu da uradim. Supruga me tješi i govori kako će “doći sve na svoje mjesto”, ali je sigurno nezadovoljna i sigurno me smatra nesposobnim. Bože pomozi…

Nema komentara:

Objavi komentar