ponedjeljak, 27. veljače 2017.

“U inostranstvo sam otišao zbog roditelja”




U inostranstvo sam otišao zbog roditelja. Previše popovanja, dranja, nerazumijevanje da sam odrastao i da mogu sam da donosim odluke. Gotovo nijedna moja odluka nije prošla bez rasprave kako to zapravo nije dobro i kako oni imaju bolje rješenje. Probao sam i da ćutim i da se suprotstavim, kako god ništa nije vrijedilo. Jako mi je žao što sam otišao ali bukvalno su me svojim ponašanjem otjerali i natjerali na to.

Zaista mi je teško jer uopšte nisam konfliktna ličnost, svađalica. A najmanje takav odnos želio sam sa roditeljima. Nisam otišao u svađi, lijepo i mirno sam saopštio i otišao. Taj koji se drao jer idem bio je otac a onda mi je nudio novac da ne idem praznih džepova. Nisam uzeo. Inače nije im odgovaralo kada sam bio u Srbiji a ne odgovara im i sada kada sam otišao. U životu sam se naslušao da sam nesposoban, ‘ti ćeš to da uradiš’, nema od tebe ništa i slično. Da imate prilike da me upoznate kao osobu, vjerujte mi ne bi vam bilo jasno a ni meni nije, čemu takvo ponašanje…


Nema komentara:

Objavi komentar