ponedjeljak, 27. veljače 2017.

Skrivao je da je zaručen, varao je tu ženu, varao je i mene.




Skrivao je da je zaručen, varao je tu ženu, varao je i mene. On je stranac i mi živimo vani, ona živi u Hrvatskoj i nikad ju prije nisam upoznala. Kada sam saznala da sam 'druga', ostavila sam ga bez riječi, iako mi je srce prepuklo. Obrisala sam njegov broj i plakala noćima, tjednima, mjesecima. To je bilo u ožujku prošle godine, i otad se nismo vidjeli.

Nikad nisam nikoga voljela kao njega, ali znam da ne bih mogla živjeti kao ljubavnica. Gadi mi se i sama pomisao. Izdržim ja nekako, krenem dalje- pa druge mi ni nema! Prošla subota. Party od firmi, hrpa ljudi, klijenti, partneri, prijatelji. U jednom trenu evo njega na vratima, s njom pod rukom. U meni se nešto slomilo. Stajala sam u kutu i nisam mogla ni progovoriti. On me nije vidio, ili se bar pravio da nije. Popila sam previše i sjela za klavir i odsvirala 'Svirajte mi jesen stiže..'. Tek mi je u pola pjesme, tamo kod cigana, bilo jasno da svi gledaju u mene. I odsviram, i dobijem aplauz. Jedino je ona, naša, prepoznala pjesmu...

Nema komentara:

Objavi komentar