utorak, 28. veljače 2017.

PUDING KEKSIĆI GOTOVI ZA 15 MINUTA...




Sastojci
250g margarina
100g šećera u prahu
1 puding od čokolade u prahu
1 puding od jagode u prahu
250g mekog brašna
keksiće možete pravit sa različitim okusima pudiga


Priprema
1.
Margarin dobro izradi sa sećerom / izmiksaj / dodaj ostale sastojke i zamijesi … tijesto, umotaj u foliju i ostavi u frizider pola sata.
Kuglice veličine lješnjaka slazi na papir za pečenje u tepsiju i svaku kuglicu pritisni viljuskom. Peci na 180*C 12 min, a keksici moraju ostati svijetli. Ja sam radila duplu mjeru, kad mi vec ostaje pola margarina pa sam u drugi dio dodala puding od jagode.Možete raditi keksiće od bilo kojeg okusa pudinga. Ovo su mjere za onakve keksiće  koje sam ja radila da bih dobila 2 okusa. znači za jednu mjeru prepolovite sastojke osim pudinga

Nema komentara:

Objavi komentar