nedjelja, 26. veljače 2017.

Imam 17 godina i većinu vremena mama i ja živimo same, jer tata radi u




Imam 17 godina i većinu vremena mama i ja živimo same, jer tata radi u Njemačkoj. Nisam neka cvjećka od djeteta i baš mi godi jer tata ne živi sa nama… imam više slobode. Prošli vikend kada je došao kući mama ga tjeraa da ide da provjeri da li mu šta fali iz garaže. Ja sva zabunjena ne znam o čemu se radi. Pokazuje ona njemu neku sliku na mobilnom, ja uzmem mobilni i pogledam a na slici su otisci patika na zemlji kod kapije.

Tata krenuo da zove policiju kao imaju dokaze bla bla. Tada sam u strahu da ne dođe policija sve priznala i rekla da su ti otisci ustvari otisci mojih patika. Morala sam im sve priznati, počela sam da pušim i iza kuće sam se skrivala. Mama mi je J sve po spisku, prvo jer mjesec dana živi u strahu da nas neko špiunura, a drugo jer sam se propušila. Čovječe malo je falilo da me pušenje odvede u zatvor, da je policija došla, ccc

Nema komentara:

Objavi komentar