nedjelja, 19. ožujka 2017.

ZBOG NJEGA SAM SE ODREKLA I MAME I TATE. POBJEGLA SAM KROZ PROZOR...

56


Zbog njega sam se odrekla i mame i tate. Pobjegla sam kroz prozor da bih se udala za njega. Moji kada su saznali, odrekli su se mene kao ćerke. On je musliman, i nisu mogli da to podnesu. Mislila sam da je on baš muškarac koji će me paziti, čuvati, voljeti i poštovati. Vremenom je bilo tako. Nikada mi nije branio da odem u crkvu i pomolim se, govorio je da je Bog jedan, molili se u crkvi ili džamiji, molimo se istom Bogu.

 Kako je vrijeme prolazilo, počela sam uviđati da ono u šta ja vjerujem nije to-to. Kada sam mu to priznala, samo mi je dao knjigu da pročitam. U njoj je bilo objašnjenje šta znači islam, ko je pravi Bog, ježila sam se dok sam čitala. Išla sam u džamiju s njim, iako nisam znala da klanjam, on mi je prvu maramu svezao na način na koji to treba i poljubio me u čelo. Moje putovanje s njim se nastavilo uz dvoje djece, a jedno od njih ima težak hendikep. Ja sam postala muslimanka i lakše mi je da razumijem zašto mi je Bog poslao ovo iskušenje. Nedavno su mi se i roditelji razboljeli, mama je dobila rak i pala je na postelju, tata nije mogao da brine o njoj jer nema jednu ruku. Otišla sam do njih, nisu mogli da vjeruju.

 Mislili su da im nikada neću oprostiti što su me se odrekli. Uz pomoć svog supruga, koji ima zlatno srce, ja sam došla kod svojih roditelja, omogućila im da imaju liječenje, brinem se svaki dan o njima, baš kao i on, kao da su i njegovi roditelji.
Mama svaki dan plače, dodiruje njegovo lice i zahvaljuje se. Uzme je kao malo dijete u naručje i odnese u kupatilo da je okupam i sredim. Ovo pišem jer želim da kažem da vrijede velike predrasude prema muslimanima, treba dati šansu čovjeku, ja sam dala i nikad se nisam pokajala.

Broj komentara: 7:

  1. "Pozdrav svima
    LEONARDO DORA Posuditeljica je ovdje i trenutačno pruža kredite za svoje božićne blagdane i sve vrste događaja u prosincu i zajmove za početak nove godine. Trebate hitan zajam za povrat svoje dugove ili trebate zajam za home kapital kako biste poboljšali svoje poslovanje? Jeste li odbili banke i druge financijske agencije? Trebate konsolidaciju ili hipotekarni zajam?
    Ovdje smo kako bismo vam pružili sve financijske poteškoće koje posuđuju novac ljudima kojima je potrebna financijska pomoć, koja ima loše kreditne ili potrebna sredstva za plaćanje računa i ulaganje u poslovne subjekte uz nisku kamatnu stopu od 2%. Naš zajam kreće se od $ 5,000 do $ 50, 000,000,00 dolara i platiti nam u eurima. pesos i bilo koju drugu valutu po vašem izboru.

    Kontaktirajte nas danas putem e-pošte; (leonardodorafinance@gmail.com) da se prijave.

    OdgovoriIzbriši
  2. Trebate li neposredni zajam za isplatu duga ili vam je potreban zajam za popravak vašeg posla? Trebate li kredit za konsolidaciju ili hipoteku? Jeste li odbili banke i druge financijske institucije? Nemojte više tražiti jer smo ovdje da bismo sve vaše financijske probleme prolazili! Mi posudimo tvrtkama, privatnim subjektima i pojedincima s niskim interesom i pristupačnim cijenama od 2%. Možete nas kontaktirati putem e-maila putem: (ivanaluka04@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeste li na crnoj listi? Boreci se za osobni zajam? Je li vaša prijava bila odbijena zbog niske ocjene kredita? Preuzeo? Dostupnost? Ali znaš da si možeš priuštiti ovaj zajam. Zajmovi odobreni u 12hours, možete nas poslati e-poštom na collinsguzmanfundings@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nudimo privatne, komercijalne i osobne kredite s vrlo niskim godišnjim kamatama od samo 2% u roku od godinu dana do 50 godina otplate bilo gdje u svijetu. Nudimo zajmove u rasponu od 5000 USD do 100 milijuna USD. Naši krediti su dobro osigurani za maksimalnu sigurnost je naš prioritet. Gubite li se spavati noću brinući se kako dobiti zakonitog zajmodavca? Brzete li nokte na brzo? Umjesto da vas udarimo, obratite se Markovom zajmu za zajmove (Usluge zajma) sada, stručnjacima koji pomažu u zaustavljanju zajma loše kreditne povijesti, kako biste pronašli rješenje koje pobjeđuje naša je misija. E-adresa: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Kandidati moraju ispuniti sljedeći obrazac za kredit:
    OBRAZAC ZA PRIJAVU KREDITA
    Vaše ime i prezime *
    Tvoj email *
    Vaš telefonski broj *
    Vaša adresa *
    Tvoj grad *
    Država / pokrajina *
    zemlja *
    Seks *
    Datum rođenja *
    Imate račun? *
    Već ste se prijavili? *
    Potreban iznos zajma *
    Duljina zajma *
    Namjena zajma *
    Jeste li se prije * prijavili kod bilo koje kreditne kuće
    Pošaljite mi skeniranu kopiju vašeg osobnog dokumenta: *
    E-adresa zajmodavca: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Pozdrav,
    Gospodin Mark Moel.
    markmoelloanhouse@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Moje ime je Slađa Nedeljković i ja sam iz Srbije. Ovdje u Srbiji imam veliku farmu peradi. Prije pandemije covid-19, moja je peradarska farma bila sasvim u redu, a ja sam zarađivao i mogao platiti osoblje na vrijeme.
    Kad je počela pandemija, moja se farma još uvijek trudila, ali je došla do faze da se sve promijenilo za mene, moju obitelj i moju peradarsku farmu.
    došlo je do toga da teško plaćam svoje osoblje i to je zaista bila zabrinjavajuća situacija.
    Tako sam počeo tražiti dodatna sredstva za vođenje svoje peradarske farme. Prvo sam otišao u svoju banku tražiti kredit, rečeno mi je da moram predočiti dobro dokumentirano osiguranje, a kamata je bila tako visoka.
    Postao sam toliko zbunjen, a zatim sam obavijestio svog prijatelja, gospodina Matića koji je vlasnik peradarske farme, o mojoj situaciji. Gospodin Matić mi je rekao da su, kad su njegovi roditelji htjeli posuditi kredit, kontaktirali kreditnu tvrtku pod imenom GARANTY TRUST LOND, a njegovi su roditelji podatke o tvrtki dobili od nekoga tko je posudio od tvrtke gospođe Milke Dukić (milkadukic1@gmail.com). Objasnio je kako je s njegovim kreditom sve dobro prošlo.
    pa sam zatražio podatke o tvrtki, a evo i podataka o tvrtki koje sam posudio

    Tvrtka: GARANTY TRUST KREDIT
    kontakt adresa tvrtke: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    mobilni telefon: +1(470)481-0039

    Kontaktirao sam tvrtku i primio sam obrazac zajma tvrtke koji sam ispunio za zahtjev za kredit i na moje najveće iznenađenje, odobren je kredit od 45.000 eura za koji sam se prijavio i zajam sam primio na svoj račun. Iskreno, nikad neću zaboraviti od čega je JAMSTVENI ZAJM ZAJM spasio moju peradarsku farmu i to je razlog zašto sam odvojio vrijeme da podijelim svoje iskustvo jer ne znam kome je također potreban kredit za jedno ili drugo.
    neka Bog uvijek blagoslovi mog prijatelja gospodina Matića i društvo.
    možete me kontaktirati za više informacija putem: sladjanedeljkovic24@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam Becca Nora, htjela bih podijeliti izvanredno svjedočanstvo o tome kako sam dobila 800.000 eura, ZAJAM preko ELENE NINO kreditne investicije i sve vrste. ako ste zainteresirani za zajam kontaktirajte na e-mail: elenanino0007@gmail.com ili je kontaktirajte na Whats-app: +17066680090

    OdgovoriIzbriši
  7. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate kredit ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    ili email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši