utorak, 21. ožujka 2017.

IMAM 22 GODINE... VISOK SAM 185, TRENIRAM NOGOMET, HOĆU DA KAŽEM DA SAM PRILIČNO...




Imam 22 godine..Visok sam 185, treniram nogomet, hoću da kažem da sam prilično “poželjan” od strane ženskog roda, ALI….

U vezi sam skoro 4 godine i nikad mi na um nije palo da prevarim svoju curu, iako kako sam rekao mogao sam sa više njih. Prva mi je u životu i jedina… A znate zasto je nikada nisam prevario, zato što se zgrožavam na samu pomisao kako bi meni bilo da ona mene prevari, prvo,

a drugo zašto, zato što to na duši ne bi mogao da nosim, ne bi mogao mirno da spavam. Jednostavno sam sebi ne bih mogao oprositi, a gore od toga ne može, zar ne???

1 komentar:

  1. Tražite zajam za konsolidaciju duga, zajmove bez osiguranja, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Ja sam privatni zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima s niskim kamatnim stopama i razumnim kamatama od 2%. E-pošta na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši