utorak, 21. ožujka 2017.

U VEZI SMO DVIJE GODINE I TOLIKO JE BIO DOBAR PREMA MENI DA SAM POČELA



U vezi smo dvije godine i toliko je bio dobar prema meni da sam počela da sumnjam da je to sve gluma kako bi me što više osvojio. Zbog toga sam mu slagala da sam ostala trudna, da vidim njegovu reakciju, a on se na moje iznenađenje toliko obradovao i svim svojim drugovima odma razglasio da će postato tata,iako još nismo ni fakultete završili, niti smo razgovarali o vjenčanju.

Držala sam ga u toj laži nekih mjesec dana i sve mislila da će se predomisliti, ali kada je počeo odbrojavati dane do poroda shvatila sam da moram nešto poduzeti. Nisam smjela priznati da sam slagala, pa sam mu rekla da sam radeći po kući pobacila i da mi je kako se kaže “otpalo” dijete. To razočaranje u svom životu nisam nikada vidjela, toliko se naljutio na mene da je mene optužio da sam bila nepažljiva i da sam tom svojom nepažnjom UBILA njegovo dijete.

Na kraju mi je rekao da ne želi imati posla sa UBICAMA i evo više od mjesec dana me totalno izbjegava, blokirao me na fb-u, ne zove niti sa javlja na moje pozive. Ne znam šta da radim, jeste da sam sama čačkala vraga, ali da će na ovo izaći nisam ni sanjala. MOŽDA Da MU PRIZNAM DA SAM SVE SLAGALA OD POČETKA, MOŽDA MI TADA OPROSTI

1 komentar:

  1. Tražite zajam za konsolidaciju duga, zajmove bez osiguranja, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Ja sam privatni zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima s niskim kamatnim stopama i razumnim kamatama od 2%. E-pošta na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši