ponedjeljak, 20. ožujka 2017.

Pre par godina moj tata je prevario mamu sa 15 godina mlađom devojkom. Skoro svaki dan sam slušala njihove svađe




Pre par godina moj tata je prevario mamu sa 15 godina mlađom devojkom. Skoro svaki dan sam slušala njihove svađe i posle godinu dana su se razveli.

Manipulišući mojim tatom, ona je uspela da izbaci moju mamu iz kuće, ali mene nije mogla. Ona gleda samo njegove pare i kuću, ali mene ne može isterati, i strpljivo čekam trenutak da joj rasturim život kao i ona meni.

1 komentar:

  1. Tražite zajam za konsolidaciju duga, zajmove bez osiguranja, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Ja sam privatni zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima s niskim kamatnim stopama i razumnim kamatama od 2%. E-pošta na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši