subota, 4. ožujka 2017.

PRIČA BABA ZORKE ĆE VAS POSTIDJETI: “Za ljubav dajem sve, odjebite tradicijo, običaji, odjebite susjedi i rodbino”




Post izvjesne Marine Radoš na Facebooku o ljubavnoj priči njene pratetke Zorke obavezno morate da pročitate.

“Moja pratetka Zorka krajem pedesetih godina prošlog stoljeća fatalno se zaljubila u dečka iz susjednog sela. Ona je bila fazon mene, za ljubav dajem sve, odjebite tradicijo, običaji, odjebite susjedi i rodbino.

Spletom tadašnjih nesretnih okolnosti on je morao pobjeći u Australiju. Složio joj je patničke fazone: “Zorka odlazim, vratit ću se po tebe, čekaj me, ne udaji se, ne rađaj sinove fukari.”

Zorka je ladno odgovorila: Ja ću doći za tobom.

Priča meni to moja pratetka Zorka prije nekoliko godina, sjetim se toga slučajno večeras i meni u glavi moj posljednji dejt. Imam 25 godina, mobitel, viber, Facebook, Whatsapp i sva ostala čuda koja omogućavaju da se Dragi i ja dogovorimo kad ćemo, što i gdje. I dogovaramo se čitav dan, gdje ćemo, što ćemo, što će on obući da ne bi bilo ko zadnji put (on u trenirci, ja u haljini) i sve ostale boljke koje zamaraju današnji svijet. Ali, to nije poanta ove priče.

Tetka Zorka ima 17 godina. Polupismena je djevojka u duvanjskom selu. Pokupi ono malo stvari što ima, pješke ide do grada, pa sa autobusom, pa s vlakom, pa brodom putuje tri mjeseca. Bez mobitela. Bez vibera. Bez Facebooka. Bez točnog dogovora. Ona je jednostavno rekla da će doći, a on je jednostavno rekao da će je čekati tamo.

Nepismenost. Odjeća seljanke. Autobus. Vlak. Brod i pučina tri mjeseca.

I bili su zajedno skoro 60 godina.

On ju je jednostavno čekao, i ona je jednostavno otišla za njim.


Je li takva luđačka ljubav izumrla? Što nam se to događa? Tko je nama iskomplicirao živote?

Zašto završavamo u brakovima bez ljubavi, a u ruci danas držimo čitav svijet?

Zašto završavamo u vezama gdje se ljubav samo priželjkuje, u kojima se samo trudimo da zavolimo nekoga?

Zašto ostajemo s onima koji nas gaze i varaju? Zašto lažemo o plodnim i neplodnim danima? Zašto pravimo djecu da bi zadržali curu ili dečka?

Zašto ostavljamo one koje volimo zato što su na hranidbenom lancu ispod nas?

Zašto ponižavamo one koji nas vole?

I glavno pitanje, koje mi ovih dana i naročito ovih noći, ne izlazi iz glave: Zašto danas kad imamo mobitel, viber, fejs, auto, 50 maraka za autobusnu kartu, slobodu kretanja, slobodan vikend mi nemamo hrabrosti otići tamo gdje želimo? Zašto nemamo hrabrosti ostaviti sve što imamo za ljubav, i zašto nikad nismo sigurni da nas ta ljubav stvarno čeka?

Nemam pojma.

Ali znam da je svijet ovako ružno mjesto samo zato što prečesto nemamo hrabrosti nekome reći: ”Čekaj me, doći ću po tebe.” Zato što nemamo hrabrosti ni čekati ni otići.

Garantiram vam svojim životom, svijet je ogavno mjesto zato što ljudi više nemaju hrabrosti za luđačku ljubav.

Dugo nisam vidjela tetku Zorku, ali dobro pamtim što mi je tada rekla na kraju priče: Sine, u svemu je dozvoljeno biti kukavica, osim u ljubavi. U ljubavi ne budi kukavica, i nikad ne voli kukavice.”


Broj komentara: 14:

  1. svaka Cast g-djo Zorka to je ljubav!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. GONZALEZ ANDRES LOAN !!!

      Pozdrav, Ovo je obavijestiti javnost da je gospodin Gonzalez Andres, privatni kreditni zajmodavac koji je otvorio financijsku priliku svima koji trebaju bilo kakvu financijsku pomoć. Dajemo zajam po kamatnoj stopi od 2% pojedincima, tvrtkama i tvrtkama pod uvjetima i uvjetima jasnim i razumljivim. Javite nam se danas e-poštom na: (gonzalezandresloan@gmail.com)

      Hvala;
      Gonzalez Andres

      Izbriši
  2. Ja sam jedan od tih koji su izvelike ljubavi prema djeci otisao u Ameriku da zivim sa njima, i danas sam veoma srecan sto sam sa njima.Prwipadam toj generaciji 50setih, mi smo mnogo voljeli i volimo ,,,,,,,,,,,,,,,,,,volimo ljude.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala puno za ovu priču!Nadam se da će mnogi skupiti hrabrost i spoznati prevu istinu!
    Za to treba živeti! Sve ostalo je bezvredno i jadno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Danas na žalost mnogo žena misli da biti samostalna znači biti sama! Mnogo žena ne želi decu da im ne remete savršen život! Koji savršen život? Sa druge strane muškarci izumiru ostaju nam samo vevaspitani i obesni dečaci ili feminizirani ne znam kako bi ih nazvala... Hvala Bogu, mom suprugu i sreći, ludoj sreći što u današnjem izvrnutom vremenu imam poroducu veoma sličnu onima iz prošlog veka kakve su imali naše majke i bake... Ogroman rad je potreban ali isplati se!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. "Pozdrav svima
    LEONARDO DORA Posuditeljica je ovdje i trenutačno pruža kredite za svoje božićne blagdane i sve vrste događaja u prosincu i zajmove za početak nove godine. Trebate hitan zajam za povrat svoje dugove ili trebate zajam za home kapital kako biste poboljšali svoje poslovanje? Jeste li odbili banke i druge financijske agencije? Trebate konsolidaciju ili hipotekarni zajam?
    Ovdje smo kako bismo vam pružili sve financijske poteškoće koje posuđuju novac ljudima kojima je potrebna financijska pomoć, koja ima loše kreditne ili potrebna sredstva za plaćanje računa i ulaganje u poslovne subjekte uz nisku kamatnu stopu od 2%. Naš zajam kreće se od $ 5,000 do $ 50, 000,000,00 dolara i platiti nam u eurima. pesos i bilo koju drugu valutu po vašem izboru.

    Kontaktirajte nas danas putem e-pošte; (leonardodorafinance@gmail.com) da se prijave.

    OdgovoriIzbriši
  6. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565


    OdgovoriIzbriši
  7. GONZALEZ ANDRES LOAN !!!

    Pozdrav, Ovo je obavijestiti javnost da je gospodin Gonzalez Andres, privatni kreditni zajmodavac koji je otvorio financijsku priliku svima koji trebaju bilo kakvu financijsku pomoć. Dajemo zajam po kamatnoj stopi od 2% pojedincima, tvrtkama i tvrtkama pod uvjetima i uvjetima jasnim i razumljivim. Javite nam se danas e-poštom na: (gonzalezandresloan@gmail.com)

    Hvala;
    Gonzalez Andres

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo gospođo i gospodine .
    Dobiti zajam za tri dana. Iskoristite našu brzu kreditnu ponudu i krenite prema njoj i odaberite svoj novi životni projekt. Pomažemo puno ozbiljnih ljudi, iskrenih da ostvare svoje snove iu bilo kojoj teškoći sa stopom od 3% godišnje. Naši transferi su osigurani od banke za osiguranje transakcija. Dakle, ako vam je potrebna financijska pomoć između 5.000 i 10.000.000 eura ili dolara, ne oklijevajte, molimo Vas da nas kontaktirate ne poštom: (georges.matvinc@gmail.com)

    mail: georges.matvinc@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    Kontaktirajte putem aplikacije WhatsApp: +16014560144
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  10. Nudimo privatne, komercijalne i osobne kredite s vrlo niskim godišnjim kamatama od samo 2% u roku od godinu dana do 50 godina otplate bilo gdje u svijetu. Nudimo zajmove u rasponu od 5000 USD do 100 milijuna USD. Naši krediti su dobro osigurani za maksimalnu sigurnost je naš prioritet. Gubite li se spavati noću brinući se kako dobiti zakonitog zajmodavca? Brzete li nokte na brzo? Umjesto da vas udarimo, obratite se Markovom zajmu za zajmove (Usluge zajma) sada, stručnjacima koji pomažu u zaustavljanju zajma loše kreditne povijesti, kako biste pronašli rješenje koje pobjeđuje naša je misija. E-adresa: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Kandidati moraju ispuniti sljedeći obrazac za kredit:
    OBRAZAC ZA PRIJAVU KREDITA
    Vaše ime i prezime *
    Tvoj email *
    Vaš telefonski broj *
    Vaša adresa *
    Tvoj grad *
    Država / pokrajina *
    zemlja *
    Seks *
    Datum rođenja *
    Imate račun? *
    Već ste se prijavili? *
    Potreban iznos zajma *
    Duljina zajma *
    Namjena zajma *
    Jeste li se prije * prijavili kod bilo koje kreditne kuće
    Pošaljite mi skeniranu kopiju vašeg osobnog dokumenta: *
    E-adresa zajmodavca: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Pozdrav,
    Gospodin Mark Moel.
    markmoelloanhouse@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav svima vama želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedocenju. Zajam sam dobio 1. sijecnja 2021. preko gospode Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65,000 eura i bio sam sretan. Ako vam je potreban zajam za vaše najbolje kamate, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki putem e-pošte: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši