srijeda, 22. ožujka 2017.

Bez skupe operacije uklonite 100% CISTE na grudima kod kuće pomoću ovog lijeka! (RECEPT)




Neke ciste koje se pojave na grudima, jajnicima i sl, te obično nisu opasne. Ipak, ako ih ne liječite mogu izazvati određene probleme, praćene su hormonalnim promjenama.


  Zbog toga kasnije mogu izazvati i ozbiljnije posljedice pa ih trebate liječiti kada primjetite da ih imate.

Često zbog cisti na janicima dolazi do izostajanja menstruacije i to duži vremenski period. Ove ciste mogu dovesti do nemogućnosti začeća, ali i do opasnijih posljedica.

Prirodni lijekovi koje ćemo vam ovdje pokazati, pomoći će vam da se riješite cisti na grudima, jajnicima, bubrezima i sl. Naravno, potrebno je i da se pored ovih lijekova zdravo hranite.

Lijek od čuvarkuće

Čuvarkuća ima moć ubijanja ćelija raka, te liječi ciste. Veoma je zdrava. Uzmite lsitove čuvarkuće, operite i ustitnite. Tako usitnjene ih pomiješajte sa 300 grama meda.

Stavite u staklenu bocu, držite u frižideru, povremeno miješajte i nakon 7 dana počnite sa upotrebom. Uzimajte 3 puta dnevno po jednu kašičicu, prije doručka, ručka i večere.

Sok od pšenice

Uzmite nešto zelene pšenice, izgnječite dok ne dobijete sok i pomiješajte sa malo vode. Dobijeni sok pijte ujutru, po jednu čašu, svako jutro 3 mjeseca. Uspješno ćete se riješiti cisti.

Čaj
  Uzmite nešto stolisnika, matičnjaka, vrlo malo imele, žalfije i kuhajte. Dobijeni čaj pijte po 1 dl dnevno 6 mjeseci. Potrebno je da ne koristite alkohol, a i da smanjite sa mlliječnim proizvodima.

Ovaj čaj jača imunitet, poboljšava zdravlje, djelovanje hromona, a i ubija kancerogene ćelije, te sprječava nastanak tumora.


3 komentara:

  1. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    Kontaktirajte putem aplikacije WhatsApp: +16014560144
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav dame i gospodo, trebate li novčanu pomoć? Ja sam Susan Benson. Ja sam zajmodavac, a takođe i finansijski savjetnik.

    Da li vam je potreban poslovni zajam, lični zajam, hipoteka ili zajam za dovršetak projekta? ako je vaš odgovor da, preporučiću vam da kontaktirate moju firmu. Pružamo sve vrste zajmova, uključujući dugoročne i kratkoročne zajmove. Za više informacija, pišite nam putem e-pošte: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ili mi pošaljite poruku direktno na WhatsApp putem: +447903159998 i u trenutku primite odgovor.

    Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i obvezani smo da ćemo vam pomoći da ispunite sve svoje težnje. Specijalizirani smo za pružanje rješenja za strukturirano financiranje pojedincima i kompanijama na najučinkovitiji i najbrži način.

    Evo nekoliko razloga zbog kojih biste nas trebali kontaktirati radi zajma;
    * Praktičnost - Možete se prijaviti za kredit bilo kada i bilo gdje.
    * Fleksibilni iznos - Vi odlučujete koliko želite posuditi.
    * Brzo direktno finansiranje - Primite zajam u roku od 24 sata nakon odobrenja.
    * Fleksibilna kamatna stopa - pristupačna kamatna stopa od 3%.
    * Visoke stope odobrenja
    * Fleksibilna otplata - imate priliku odabrati datum otplate, bilo sedmično, mjesečno ili godišnje u trajanju od 1-30 godina.
    * Jednostavna internetska aplikacija.
    * Personalizovane smernice i stručnost.
    * Nema skrivenih troškova

    Ne gubite priliku zbog nedostatka sredstava. Kontaktirajte moju kompaniju odmah, možemo vam pomoći pri zajmu jer smo pomogli brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili sa finansijskim poteškoćama širom svijeta

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, pošaljite nam svoj zahtjev za zajam putem ove adrese e-pošte sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili na WhatsApp putem +447903159998

    Posrednici / savjetnici / brokeri su dobrodošli da dovedu svoje klijente i 100% su zaštićeni. U potpunom povjerenju, radit ćemo zajedno u korist svih uključenih strana.

    OdgovoriIzbriši