srijeda, 22. ožujka 2017.

KOLAČ SA VIŠNJAMA JEDAN OD LJEPŠIH




Sastojci
2 kompota od višnje
18 žlica šećera
18 žlica pšeničnog griza
2 pudinga od vanilije
25 dkg margarina
1l mlijeka
0.5l vrhnja za šlag

Priprema
Ocjediti višnje, sačuvati sok.Tom soku dodati vodu tako da čine 1litru, dodati šećer i staviti kuhati.Kad zakuha dodati višnje ,neka opet zakuha i onda po malo dodavati grizi i kuhati dok se ne zgusne.Odmah izliti u protvan isplahnut vodom.Na ovu kremu ,može biti topla stavi se krema od
pudinga u koju se doda izrađeni margarin(puding se kuha prema uputama na njemu i mora se ohladiti).Na to ide šlag.
Posluživanje
Za kuhanje pudinga se može upotrijebiti i manje mlijeka ako želite biti sigurni da bude dovoljno gust.



4 komentara:

  1. Zdravo
    Ja sam gospođa Aliciana Castelo privatni zajam zajmodavac koji daje životno vrijeme priliku kredita. Trebate li hitni zajam za otplatu dugova ili trebate kapitalni zajam za poboljšanje poslovanja? Jesu li banke i druge financijske agencije odbili? Trebate li konsolidaciju ili hipotekarni kredit? Ne tražite dalje jer smo ovdje zbog svih vaših financijskih problema. Posudimo novac od ljudi koji trebaju financijsku pomoć, koji imaju loš kredit ili trebaju novac za plaćanje računa, da ulažu u posao po stopi od 2%. Želim koristiti ovaj medij kako bi obavijestio javnost da pružamo pouzdanu pomoć i korisnicu, a mi ćemo biti spremni ponuditi vam zajam.

    Pošaljite nam e-mail na: (alicianacastelo@gmail.com) Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Treba li vam bilo kakav kredit ili bilo kakvo financiranje? Niste li platili banku natrag? Imate li plaćeni račun ili dug? Imamo dobar raspored otplate, uz nisku kamatnu stopu od 2%. Za više informacija, molimo kontaktirajte WESTAMERICABANCO.OPEATION.USA@GMAIL.COM

    Prilikom popunjavanja obrasca za prijavu kredita:

    Puno ime: .........
    Država / država: ...............
    Iznos: .................
    Razdoblje zajma: ........
    Broj telefona: .....
    Njegov posao: .........
    Datum rođenja: .......
    Mjesečni prihod: .......
    Seks: ..........
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Naziv tvrtke: WESTAMERICABANCO.OPEATION
    E-mail adresa tvrtke: WESTAMERICABANCO.OPEATION.USA@GMAIL.COM
    Tvrtka NMLS ID: 517219
    Želim ti sve najbolje,
    ROBERT

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala



    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    Kontaktirajte putem aplikacije WhatsApp: +16014560144
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši