utorak, 31. siječnja 2017.

Prije možda 5 mjeseci sam se doselila u drugi grad. Imam 3 brata i ovaj stariji je uvijek brze sticao prijatelje.




Prije možda 5 mjeseci sam se doselila u drugi grad. Imam 3 brata i ovaj stariji je uvijek brze sticao prijatelje. I tako dani su prolazili , a ja sam sama sjedjela u kuci jer nisam nikoga poznavala.Jedan put dođe bratov drug da ga zove napolje, tada sam se ja zaljubila u njega i odlucila da izađem napolje i upoznam te njegove drugovi i drugarice.

 Bilo ih je tu dosta … Sa svima sam se sprijateljila i dobri smo prijatelji ali i dalje ima dosta njih koji me ne vole , nisam nesto lijepa i mnogi to koriste protiv mene .. Znam da sad imam dosta prijatelja ali se osjecam kao uljez jer ih ne poznajem sve i tako kad neko novi dođe ( a ja ga ne poznajem ) stid me da se pomjerim a kamoli bilo sta da kazem… ne znam sta da radim pravi sam uljez.. :((



Nema komentara:

Objavi komentar