utorak, 31. siječnja 2017.

Nisam se htjela baciti odmah prvu večer na njega da ne dobije negativan dojam već sam sve polako prepuštala situaciji….





Nisam se htjela baciti odmah prvu večer na njega da ne dobije negativan dojam već sam sve polako prepuštala situaciji. Dopratio me do ulaza u stan i tamo me nakratko ali ne previše, taman dovoljno da se moja ruka nauživa dok je prolazila preko njegove vruće kože i prodirala kroz malu šumicu dlaka što su krasile njegove grudi. Sjedili smo na klupi u parku, u tri sata iza ponoći. Vani je bilo toplo taman za jedan zalet u puni bazen, ali smo se Miro i ja pripijali jedno uz drugo, oboje goli na gornjem dijelu tijela.

On je svojim rukama mazio moje grudi, a ja sam u sladostrastnim osjećajima izbezumljenosti svojim rukama prodirala u njegovu gustu crnu kosu i iskreno željela da me baci na svježe škropljenu travu u parku i tamo me žestoko povali, ali je Miro bio posve nježna osoba koja je u potpunosti znala kako izluditi do krajnje granice curu poput mene. Bila sam mokra poput jezera, osjećala sam dok sam se pomicala po Mirovim koljenima kako se moja pica guši u cijeloj sauni tekućine koju je lučila. Trebalo ju je ohladiti i ja sam odlučila povući prvi potez jer više nisam mogla izdržati. Mislila sam si ili ću pasti u nesvijest ili se moram dobro pokarati. – Čekaj da skinem hlače – rekla sam Miri dok me on snažno mazio i dudlao mi sise. – Gle, Majo, ja radije ne bih – zastajući rekao mi je Miro i nastavio – ja sam još, kako da ti kažem, još nisam spavao niti s jednom curom jer držim da je to za mene sveta stvar i kad budem siguran da je ta osoba s kojom sam prava, tek ću tada, znaš!

Nema komentara:

Objavi komentar