utorak, 31. siječnja 2017.

JUČE ME JE MOJ NAJBOLJI ŠKOLSKI DRUG POZVAO KOD NJEGA DA MU POMOGNEM OKO..




Juče me je moj najbolji školski drug pozvao kod njega da mu pomognem oko nekih zadataka iz matematike. Kada sam došla kod njega, dočekao me je njegov otac, te mi je rekao da je njegov sin izašao na trenutak i da će brzo da dođe. Ponudio me je da uđen, a ja sam pristala obzirom da se dugo znamo, ne sluteći šta me čeka. Odma mi je donio čašu soka, koju sam na moju žalost ispila na ex.

Ubrzo posle toga mi se počelo mantati, bukvalono sam izgubial kontrolu nad mojim tijelom. ila sam svjesna svega, ali tatalno umrtvljena. Gledala sam kako me rasprema, prvo me je slikavao, a onda se i on raspremio i ubrzo nakon toga je matorac od 50 godina bio na meni, konkretnije u meni. Osjećala sam se odvratno, a onda je došao moj drug, nekako sam osjetila olakšanje i ponadala se da je mojoj muci došao kraj, ali tada se i on raspremio i ubrzo sam bila u “sendviču”. Ne znam koliko dugo su se iživljavali, obzirom da sam u nekom trenutku zaspala,

znam da sam se probudila oko 8 sati naveče, sva slomljena, sa nagonom za povraćanjem, doslovce spržena tamo dole. Kada sam izašla iz njihove kuće njih dvojica su sa još 4 starija muškarca roštiljali ispred kuće. Naprosto sam se šokirala, da li je moguće da ih je 6, a možda i više imalo odnos sa mnom. Razmišljala sam da prijavim policiji, ali tada bi cijeli grad, ma cijela regija saznala da me je ne znam ni jakoliko muškaraca imalo… ovako za moju sramotu i bol znam samo ja. MORAM SE IZBORITI SA TiM, PROBATI ZABORAVITI, NEMAM DRUGOG IZBORA…

Nema komentara:

Objavi komentar