nedjelja, 1. siječnja 2017.

Žalio se svojoj ženi da kako je postajao bogatiji, ona je bila sve manje atraktivna… Njen odgovor ga je ušutkao!

856

Muškarci su često nezahvalni i nisu ni svjesni kako divnu djevojku ili ženu imaju pored sebe. Često prigovore i kažu nešto bez da su prije toga razmislili. To ćete vidjeti u ovoj priči.

  U braku sam 50 godina i jednog dana sam nešto pitao svoju ženu:

“ Prije 50 godina živjeli smo u staroj kući, vozili se starim autom, spavali na kauču, gledali crno-bijeli TV, ali sam spavao sa zgodnom 23-godišnjom djevojkom svako veče.

A sada imam pola miliona vrijednu kuću, skupo auto, ogroman krevet, plazma TV, ali spavam sa 69-godišnjom ženom.“

Ipak moja žena je  veoma razumna i odgovorila mi je ovako:“ Ako tako misliiš, nađi sebi zgodnu 23-godišnju djevojku koja će živjeti s tobom u staroj kući, voziti se starim autom, gledati crno-bijeli TV i spavati sa tobom na kauču.“

http://megagiga.info

Nema komentara:

Objavi komentar