četvrtak, 5. siječnja 2017.

Upoznali smo se prije par mjeseci i nakon samo par izlazaka odlučili da živimo




Upoznali smo se prije par mjeseci i nakon samo par izlazaka odlučili da živimo zajedno. Ja imam 19 goodina, a on je nešto stariji ima 28. Prilično mi je lijepo sa njim, bilo bi super da nema neke loše navike, tačnije fantazije. Čim sam se doselila i kada smo trebali prvi put da vodimo ljubav tražio je od mene da mi stavi povez preko očiju i da me veže za krevet.

Nekako mi je to glupo, ali ajde, mislila sam da mu ispunim želju. Međutim to se sada već ponavlja iz noći u noć i to mi počinje da smeta jer svaku noć me “odrađuje” po 2 do 3 sata, bukvalno sam pečena tamo dole,
više ništa osim bola ne osjećam. Jeste da imam 19 godina i da sam u punoj snazi, ali fizički ne mogu da izdržim toliko. Jedino mi nije jasno kako on može svaku noć i to toliko dugo da izdržava… nekada traje i do 3 sata… da li je moguće da je toliko ovisan da pije tablete za potenciju. Ne znam šta da radim, stvarno je divan, ugađa mi, kupuje prilično skupe poklone, ono van svojih finansijskih mogućnosti, ali ovo me sve više opterećuje i čini nesretnom 🙁

Izvor: ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar