petak, 6. siječnja 2017.

U BRAKU SMO 13 GODINA IMAMO 3 SINA I JA SAM SE ZALJUBIO U JEDNU MOJU STUDENTICU…

0200


U BRAKU SMO 13 GODINA IMAMO 3 SINA I JA SAM SE ZALJUBIO U JEDNU MOJU STUDENTICU. MOJA NESREĆA JE JER I ONA MENE, IAKO SAM OD NJE STARIJI SKORO 20 GODINA GLEDA OČIMA ZALJUBLJENE DJEVOJKE.
U POČETKU SMO IMALI ODNOS KOD MENE U KANCELARIJI, DOK JE DOLAZILA NA “INSTRUKCIJE” SADA ZADNJIH 3 MJESECA JOJ PLAĆAM STAN OD 80 KVADRATA I ŽIVI SAMA, NEMA CIMERA, BAŠ ZBOG MENE, KAKO BIH MOGAO DOLAZITI KADA GOD POŽELIM.

Sve me to boli, lažem suprugu, zapostavio sam i sinove i na emotivnom i na materijalnom planu, jer me tajna veza mjesečno košta preko 1.000 eura.Odlučio sam da oni to ne zaslužuju od mene tako da ću se iseliti i preći da živim sa Anjom, čim ona diplomira, jer do tada moramo biti u tajnoj vezi zbog kodeksa ponašanja profesora – student, a toko će i moja porodica koju volim svim mojim srcem znati na čemu je i barem neće biti laži

2 komentara:

  1. Zajmovi za sve vrste namjena
    Nudimo minimalni iznos od 5.000,00 eura do 10.000,00 eura do 20 milijuna eura
    Uz nisku kamatnu stopu od 2% zajma
    Razdoblje: do 25 godina ovisno o iznosu kredita koji vam je potreban.
    Kupci moraju biti
    preko 18 godina
    Ova je transakcija 100% sigurna za sve korisnike
    Za više informacija o bonusu molimo da nas kontaktirate putem e-maila:
    (Leonardodorafinance@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  2. "Pozdrav svima
    LEONARDO DORA Posuditeljica je ovdje i trenutačno pruža kredite za svoje božićne blagdane i sve vrste događaja u prosincu i zajmove za početak nove godine. Trebate hitan zajam za povrat svoje dugove ili trebate zajam za home kapital kako biste poboljšali svoje poslovanje? Jeste li odbili banke i druge financijske agencije? Trebate konsolidaciju ili hipotekarni zajam?
    Ovdje smo kako bismo vam pružili sve financijske poteškoće koje posuđuju novac ljudima kojima je potrebna financijska pomoć, koja ima loše kreditne ili potrebna sredstva za plaćanje računa i ulaganje u poslovne subjekte uz nisku kamatnu stopu od 2%. Naš zajam kreće se od $ 5,000 do $ 50, 000,000,00 dolara i platiti nam u eurima. pesos i bilo koju drugu valutu po vašem izboru.

    Kontaktirajte nas danas putem e-pošte; (leonardodorafinance@gmail.com) da se prijave.

    OdgovoriIzbriši