nedjelja, 1. siječnja 2017.

PROFESORICA SAM U SREDNJOJ ŠKOLI. PROZOVEM NEDAVNO JEDNU DJEVOJKU, TAČNIJE




Profesorica sam u srednjoj školi. Prozovem nedavno jednu djevojku, tačnije djevojčicu jer je prvi razred srednje, pred ploču da riješi zadatak. Kada je stala ispred mene totalno me šokirala. Na vratu ljubavni ugriz, na ruci modrice od štipanja, na nogama štikle s visokom petom, hlače izderane ispod stražnjice, a kratka majčica otkrivala je pupak…

Vjerujte da sam pomislila da se sam u nekoj kafani i da ispred mene stoji neka konobarica.
Zamolim ju da ostane nakon sata, odemo skupa kod pedagoginje, zvali smo roditelje na razgovor. Dolazi njen tata i kada sam mu objasnila zbog čega sam ga zvala, brutalno me izvrijeđao, kaže da ne guram nos gdje mu nije mjesto, da to što ja ne znam što je stil i koje je vrijeme je isključivo moj problem itd. Uzeo svoju djevojčicu za ruku i odveo je. I dalje se isto nosi, isto ponaša… NE ZNAM KUDA SVE OVO VODI?!

Nema komentara:

Objavi komentar