nedjelja, 8. siječnja 2017.

PA KAŽU TREBA BITI POŠTEN. NEKI DAN PLAĆAM RATU KREDITA U BANCI OD 50 EURA I DAJEM BLAGAJNICI




Pa kažu treba biti pošten. Neki dan plaćam ratu kredita u banci od 80 eura i dajem blaganici 100 eura, vrati mi kusur i kada sam došao kući primjetim da mi je umjesto 20 vratila 120 eura.
Da je par eura pa ajd, al stvarno velike pare i odmah se spremim i odem u banku da joj to vratim.

Ka da sam došao pozvao sam je i rekao joj da mi nije dobro vratila kusur, i nisam ni uspio da završim rečenicu onako arogantno izviče se na mene kako sam trebao brojati novac na pultu i da reklamacije tog tipa n uvažava čim izađem iz objekta.
Samo sam se nasmijao, zahvalio i izašao, a višak kusur sam uplatio u humanitarne svrhe.

Broj komentara: 15:

  1. HITNO KREDIT PONUDA, ODNOSE DANAS ako je potrebno HITNO KREDIT bilo koje vrste.
                      (robinsonloanoffer16@gmail.com)

      Vi ste dobrodošli da ova kompanija u ovoj kompaniji Dajemo osobni zajam
    i poslovne kredite za kamatnu stopu od samo 2%, nudimo kredit od
    4.000 € do 5.000.000 €

    Ako vam je potreban kredit za svoj ili poslovni platiti svoje dugove, molimo da nas kontaktirate čim
    moguće obraditi vaš zahtjev obliku zajma

    Kreditnog zahtjeva OBRAZAC punjenje i POVRATAK SADA.

    1. Ime i prezime: _________________
    2. Lokacija: __________________
    3. Država: ___________________
    4. Država _____________________
    5. Sex: _______________________
    Broj 6. Telefon: ______________
    7. Iznos kredita Potrebno: ___________
    8. Trajanje: __________________
    9. Starost: _______________________

      sa e-mail ispod E-mail Kontaktirajte naš ured: robinsonloanoffer16@gmail.com
    Pozdrav,
    Robinson krediti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima,

    Ja sam privatni kreditni zajmodavac iz Gradske federacije Zagreb, pouzdan, pouzdan
    zajmodavac; Posudujem tvrtkama i pojedincima na sve dijelove svijeta
    niska i povoljna kamatna stopa od 2%. Ako ste odbio a
    bankovna institucija za jedan ili više razloga, ili ste financijski
    stisnutu u potrazi za poslovnim kreditom, osobnim kreditom, hipotekarnim kreditom, automobilom
    zajam, studentski kredit, dug konsolidacija zajam, unsecured zajam i venture
    glavni ?
    Vi ste na pravom mjestu za vaš kredit Rješenja Ako ste zainteresirani za
    ponuda zajma, kontaktirajte nas na Gradskom savezu Zagreba putem e-maila:

    Pošaljite nam e-poštu: (mrslindarobertloanfirm@gmail.com)

    http://privatelanders12.wixsite.com/loan

    Lijepi Pozdrav,

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  4. Da li vam treba zajam za konsolidaciju duga na 2%? Ili osobni zajmovi * poslovni zajmovi itd. Zainteresirane strane trebaju nam se obratiti za više informacija putem e-maila: loancreditinstitutions@gmail.com (Loancreditinstitutions@protonmail.com) Klijentu nudimo financijsko savjetovanje, kompanije koje traže financiranje duga i traženje zajma. Da obrtni kapital pokrene novi posao ili da proširi postojeći posao. Zainteresirane strane trebaju nam se obratiti za više informacija putem e-maila: loancreditinstitutions@gmail.com (Loancreditinstitutions@protonmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  5. Da li vam treba zajam za konsolidaciju duga na 2%? Ili osobni zajmovi * poslovni zajmovi itd. Zainteresirane strane trebaju nam se obratiti za više informacija putem e-maila: loancreditinstitutions@gmail.com (Loancreditinstitutions@protonmail.com) Klijentu nudimo financijsko savjetovanje, kompanije koje traže financiranje duga i traženje zajma. Da obrtni kapital pokrene novi posao ili da proširi postojeći posao. Zainteresirane strane trebaju nam se obratiti za više informacija putem e-maila: loancreditinstitutions@gmail.com (Loancreditinstitutions@protonmail.com)

    OdgovoriIzbriši

  6. Zdravo,

    Krediti za sve namjene Nudimo od minimalnog iznosa od 2.000,00 eura do 10 milijuna eura po niskoj kamatnoj stopi od 2% Termin zajma: 25 godina maksimalno, ovisno o iznosu kredita koji vam je potreban. Korisnici trebaju biti stariji od 18 godina je 100% jamstvo ozbiljnim kupcima za više informacija o kreditu kontaktirajte nas putem e-maila: jsemkffloaninvestment@gmail.com

    WhatsApp: +12149748303
    S poštovanjem

    OdgovoriIzbriši
  7. Zovem se MARIJA DJOROVIĆ, dolazim iz ADA BR 10.32000, SRBIJA i želim zahvaliti gospođi Milki Dukić koja je posudila od ove dobre kreditne kompanije nazvane GUARANTY TRUST LONDATS. Čitao sam članak na internetu kad sam naišao na komentar gospođe Milke Dukić i kako se bez problema zadužila kod GARANCIJSKOG POVJERENIČKOG KREDITA i odlučio sam kontaktirati gospođu Milku Dukić kako bih dobio informacije o postupku kredita i ona mi je sve objasnila i bilo je vrlo jasno.
    Nakon što sam kontaktirao zajmodavca putem: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i također putem whatsappa na: +1(470)481-0039
    Dobio sam obrazac za zajam koji sam popunio u svoje podatke i slijedio sam procedure. Nakon odobrenja moje prijave, moj je račun dodijeljen zajmu. Ispod su podaci o mom bankovnom računu.

    Naziv banke: NLB BANKA
    Adresa banke: ZUPANA STRACIMIRA 39
    Naziv računa: MARIJA DJOROVIĆ
    Broj računa: 310-6100100053957-47

    Ako trebate zajam od pouzdane kreditne tvrtke, ljubazno se obratite GARANCIJSKIM POVJERENIČNIM KREDITIMA, oni su najbolji.
    možete me kontaktirati putem moje osobne e-adrese: marijadjorovic47@gmail.com
    za više informacija i rado ću vam sve objasniti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zovem se Valeria Marco, prije 6 mjeseci mog poslovnog kolapsa, nisam se nadao da ću svoj posao ponovno dobiti. Pokušao sam posuditi novac od banke, ali nisam imao dovoljno novca na kreditnoj kartici i nijednu imovinu kao zalog da bih dobio zajam, tada me je vrlo bliska prijateljica Camila Diego upoznala s pravim zajmodavcem putem interneta pod nazivom GINA MORGAN KREDITNA TVRTKA LTD. Kreditna tvrtka ove žene mogla mi je dati zajam od 160 000 eura bez ikakvog vlasništva kao kolaterala ili kreditne kartice, ali mi ga je dala na povjerenje. Tako sam prijateljima rekao sam sebi zašto sam sebičan, pa sam odlučio podijeliti ove informacije sa svima. Ako vam je potreban zajam od pouzdanog zajmodavca, kontaktirajte Ginu Morgan putem njezina WhatsApp: +393510840300 i e-pošte: ginamorganloancompany@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Želite da se zadužite, a ne znate gde da dobijete pravi kredit?
    Želite da pokrenete posao, ali nemate kapital?
    Trebate li podnijeti zahtjev za kredit iz bilo kojeg razloga?
    Trebate li božićni kredit?

    Vaša nada je konačno tu jer Elena Nino pruža brze i pouzdane kredite, njihova usluga je 100% originalna i garantuje da ćete dobiti svoj kredit prilikom apliciranja, kontaktirajte putem e-pošte i odobrite danas na: elenanino0007@gmail.com

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    POVJERENJE
    Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  10. Poštovani tražitelji kredita!!!

    Imate li bilo kakvih financijskih poteškoća? Želite li započeti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je za organizacije ljudskih prava širom svijeta s jedinom svrhom pomaganja siromašnima i ljudima s financijskim poteškoćama u životu. Ako želite podnijeti zahtjev za kredit, vratite nam se s pojedinostima u nastavku e-pošte: elenanino0007@gmail.com

    Ime:
    Potrebni iznos zajma:
    Trajanje zajma:
    Broj mobitela:

    Hvala ti i Bog blagoslovi
    Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  11. Želio bih da se zahvalim kreditno-kreditnim institucijama na divnoj i odličnoj usluzi koja je pružena za apliciranje za kredit. Veoma sam zadovoljan vašom uslugom i voleo bih da nastavim i ubuduće. Već sam uputio jednog svog prijatelja u ovu kompaniju i ubuduće ću sve upućivati samo na vas. Kontaktirajte na WhatsApp: +393512640785. Hvala vam. Primio sam zajam od 6.800 dolara od kreditnih institucija. Kontaktirajte ih ako vam je potreban hitan zajam na email: loancreditinstitutions00@gmail.com.. Uprava: +393512114999. ili +393509313766.

    OdgovoriIzbriši
  12. Moje svjedočanstvo Zdravo svima
    Ovdje sam da svjedočim kako sam dobio zajam od kreditno-kreditnih institucija nakon što sam se nekoliko puta obraćao raznim kreditorima koji su obećavali pomoći, ali mi nikada nisu dali zajam. Sve dok me prijatelj nije upoznao sa kreditno-kreditnim institucijama i obećao da će mi pomoći i zaista su uradili ono što su obećali bez ikakvog odlaganja. Nikada nisam mislio da još uvijek postoje pouzdani kreditori dok nisam upoznao kreditne institucije, koje su zaista pomogle sa zajmom od 13.000 eura i promijenile moje uvjerenje. Ne znam da li vam je na bilo koji način potreban pravi i hitan zajam, slobodno kontaktirajte kreditne institucije putem e-pošte: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999.
    email: loancreditinstitutions00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Htio bih vas sve preporučiti vjerodostojnom i iskrenom privatnom zajmodavcu koji mi je odobrio zajam u samo nekoliko sati nakon toliko neuspjelih pokušaja da dobijem zajam, bio sam iznenađen i sretan što me privatni zajmodavac spasio i ponudio mi zajam s kamatom od 2%, kontaktirajte je sada ako trebate hitan zajam E-pošta: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. SBA nudi zajmove s niskim kamatama za pomoć tvrtkama i vlasnicima kuća u oporavku od proglašene katastrofe. Već sedam desetljeća SBA pomaže poduzetnicima diljem svijeta da pokrenu i razviju svoje poslovanje.

    Poduzeća, poljoprivredne zadruge i neprofitne organizacije u proglašenim područjima katastrofe mogu imati pravo na zajmove za ekonomske ozljede kao pomoć u plaćanju operativnih troškova.
    detalji:

    •Ugovaranje savezne vlade
    • SBA zajamčeni poslovni zajmovi
    • Poslovni zajmovi za katastrofe
    •Osigurani obrtni kapital
    •Prva uplata odgođena za 12 mjeseci
    • Konkurentne kamatne stope
    •Do 2 milijuna eura

    SBA program sada prihvaća nove prijave, zahtjeve za povećanja ili ponovno razmatranje. Prijavite se za SBA zajmove i potpore: sba.gov.loan@consultant.com

    OdgovoriIzbriši
  15. ČUVAJTE SE PREVARA! Izgubio sam €5.550 od prevaranata na mreži prije nego što me prijatelj upoznao s kompetentnim zajmodavcem (gđa Elena Nino). Sada mogu zaraditi €100.000,00, ako ste zainteresirani za zajam, kontaktirajte je putem ove e-pošte: Elenanino0007@outlook.com

    OdgovoriIzbriši