ponedjeljak, 2. siječnja 2017.

JUČE SAM VIDJELA KĆERKU MOJE PRIJATELJICE KAKO KUPUJE PREZERVATIVE. NIŠTA

0430


UČE SAM VIDJELA KĆERKU MOJE PRIJATELJICE KAKO KUPUJE PREZERVATIVE. NIŠTA ČUDNO, ALI MALA IMA SAMO 15 GODINA! SAKRILA SAM SE IZA POLICA DA ME NE VIDI I ČIM SAM DOŠLA KUĆI POZVALA SAM TU MOJU PRIJATELJICU DA MI DOĐE NA KAFU. JEDNOSTAVNO SAM IMALA POTREBU DA JE UPUTIM U TO ŠTO SAM VIDJELA, DA OBRATI PAŽNJU NA PONAŠANJE SVOJE KĆERKE.

Uz kafu sam otvorila tu temu i rekla joj šta sam vidjela u tržnom centru, šta njena djevojčica “za primjer” sa svojih 15 godina kupuje, a ona me tada izvrijeđala najstrašnije, govoreći da sam zla i pokvarena i da treba da gledam svoja posla i da ne zabadam nos gdje mu nije mjesto. Znamo se skoro 30 godina i ne mogu da vjerujem da ima takvo mišljenje o meni i da me tako izvrijeđala na pravdi Boga.

Nema komentara:

Objavi komentar