ponedjeljak, 2. siječnja 2017.

IZ IMUĆNE SAM OBITELJI I NAĐEM CURU KOJA BAŠ I NEMA NOVCA ALI TO MI NIJE BITNO.




Iz imućne sam obitelji i nađem curu koja baš i nema novca ali to mi nije bitno. Svidila mi se jer je jako skromna i nije htjela ništa od mene uzimat i htjela je samo da šetamo i da sjedimo negdje na klupi. Ja baš za te stvari nisam pa sam je počeo izvodit na večere i uvijek smo negdje išli, kupovao sam joj neke sitnice a ona je mene osvajala nekim orginalnim stvarima koje se novcima ne mogu kupit.

Tako iz dana u dan mi uvijek negdje i jednom odemo na jezero sjednemo kaže ona meni hajmo negdje šta ću ovdje ja sam je pogledao i samo rekao samo ti je do luksuza nekog ona se samo okrenula i kroz suze rekla pa ti si me na ovo naučio . I baš sam tad shvatio da sam ja od nje napravio površnu curu, pokajao sam se što sam joj to rekao.

Nema komentara:

Objavi komentar