ponedjeljak, 9. siječnja 2017.

ISPOVEST – Majka je ostavila brata,tatu i mene pre 2 dana posle 19 godina braka,brat ima 15 godina…




Majka je ostavila brata,tatu i mene pre 2 dana posle 19 godina braka,brat ima 15 godina a ja 17. To veče kada sam saznala je odlučila da ode (tata je uhvatio u hot dopisivanju sa drugim oženjenim čovekom (ne prvi put)) bila sam slomljena,nisam spavala celu noć,kada sam “ustala” bilo mi je malo lakše nego kada sam legla ali nedovoljno da bih otišla u školu,ceo dan sam provela sa tatom i batom i uveče kada sam legla spavala sam kao beba.

Večeras ona dolazi po sve svoje stvari i odlazi zauvek,neće moći da se vrati jer nije
oterana,a nama je ostavila samo okaljano ime i sramotu.Ne znam kako se trenutno osećam,sve mi je pomešano.Ne znam kako ću izdržati njen odlazak,želim da nas troje krenemo ispočetka ali ne znam kako ću sve izgurati.

komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar