četvrtak, 5. siječnja 2017.

DA LI SU BAŠ SVI MUŠKARCI KAMENOG SRCA? PRIJE PAR MJESECI SAM SE UDALA ZA




Da li su baš svi muškarci kamenog srca? Prije par mjeseci sam se udala za čovjeka kojeg volim više nego sebe. Voli i on mene, ali prilično je nezainteresovan za neke zajedničke aktivnosti. Juče dok sam kitila jelku, on leži, spava, tako pogledam ka njemu i pomislim u sebi kako ga mnogo volim i pored svih njegovih mana.


Tako u jednom trenutku čujem ga kako onako u polusnu nešto mrmlja i govori. Na prvu ga nisam razumjela, a on tada ljutito ustade i donese mi vunene čarape, kaže PREHLADIT ĆEŠ SE BOSA PO TOM PARKETU… Nemate pojma kako sam bila sretna 🙂 Mnogi kažu da su muškarci bezosjećajni, hladni, kamenog srca, a ustvari su itekako osjećajni i emotivni, samo se trude da to sakriju iz nekog njima poznatog razloga.


Nema komentara:

Objavi komentar