utorak, 3. siječnja 2017.

IMAM 17 GODINA TREBALA SAM OVE GODINE PRVI PUTA IĆI NA MORE SA RODITELJIMA, MEĐUTIM ONI SU,,,




Imam 17 godina trebala sam ove godine prvi puta ići na more sa roditeljima, međutim oni su se toliko posvađali da su svi zajednički planovi propali. Na moju veliku žalost u tom trenutku ništa od mora nije bilo. Par dana nakon toga pozvala me moja drugarica da idem sa njom i njihovim roditeljima, a moji roditelji obzirom da im ništa nije bilo bitno, pustili su me bez razmišljanja.

Kada smo stigli na more, obzirom da nikada nisam bila, nisam znala ni da plivam, a kada je to vidio drugaricin tata se ponudio da me uči. Bila sam mu izuzetno zahvalna, ali kada smo ušli u vodu shvatila sam i zašto se ponudio. Od početka nije gubio ni jednu sekundu, odma me je pod vodom počeo, kao slučajno da hvata po mojim ISTAKNUTIM DIJELOVIMA. Iskreno, neću da lažem, toliko mi je to godilo, da nisam imala apsulutno nikakvu želju da naučim da plivam, nisam se ni trudila, kako bih me on što duže obučavao.
Tako dok smo mi “VJEŽBALI” njegova žena se sunčala i gledala nas, ne sluteći šta se dešava ispod vode. Divan osjećaj, vjerujte. Za djevojku u pubertetu mnogo znači na podizanju samopouzdanja. Kasnije, tokom tog ljetovanja smo imali i odnos. Ne zaboravno ljetovanje. Mislila sam da uopšte neću ni vidjeti more, a desilo se puno bolje :). Od svega me je malo stid njegove žene, jer je 10 dana kuhala, prala kako za svoju kćerku tako i za mene, a ja sam… al vjerovatno nisam ni prva ni posljdnja sa kojom je njen muž prevario, tako da baš me briga. Realno.

Nema komentara:

Objavi komentar